Název: Rozvoj konkurenceschopnosti podniku zaměřený na posilování tvorby hodnoty pro zákazníka
Překlad názvu: Development of Competitiveness of Company Focused on Customer Value Creation
Autoři: Trávníček, Milan ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza hodnotového řetězece; business model Canvas; finanční analýza; komunikační mix; konkurenceschopnost; konkurenční výhoda; marketingový mix; procesy; communication mix; competitive advantage; competitiveness; financial analysis; marketing mix; model canvas; processes; value chain analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/83617

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-382526


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-09, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet