National Repository of Grey Literature 69 records found  beginprevious50 - 59next  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Problems of globally created communication campaigns and their usage on local markets
Šik, Stanislav ; Mikeš, Jiří (advisor) ; Dúbravská, Pavla (referee)
Práce se zabývá problematikou globálně vyvářených komunikačních kampaní a jejich následnou adaptaci na lokální trhy. Toto téma zkoumá z hlediska kulturních odlišností, jazykových bariér a geografických podmínek. Nabízí strategický postup tvorby kampaní, které budou používány na více trzích a také postup jejich adaptace. Problém nachází v nemožnosti dát jasnou odpověď na to, zda kampaně obecně vzato přizpůsobovat lokálním podmínkám, či nikoliv. Konstatuje, že rozhodnutí je potřebné učinit na podnikové úrovni, ve vztahu k marketingové a komunikační strategii.
The comparison of commercial communication environment and its development in Czech and Slovak republic after year 1989
Kapušanská, Veronika ; Mikeš, Jiří (advisor) ; Průša, Přemysl (referee)
V porovnaní s minulosťou prežívame v posledných dvoch desaťročiach v Českej republike ako aj na Slovensku veľký rozmach komerčnej komunikácie. V tlači a televízii, na veľkých billboardoch, na internete, v obchodoch a na dopravných prostriedkoch sa každodenne stretávame s nástrojmi, pomocou ktorých spoločnosti komunikujú so širokou verejnosťou. Cieľom tejto práce je analýza a následná komparácia prostredia komerčných komunikácii a ich vývoja v Českej republike a na Slovensku.
Švédské kulturní standardy
Šolc, Vlastimil ; Nový, Ivan (advisor) ; Surynek, Alois (referee)
Cílem práce je identifikovat švédské kulturní standardy z českého pohledu. Tyto standardy pak mohou být užitečnou součástí interkulturních tréninků připravovaných pro české manažery, podnikatele a pracovníky, kteří se budou připravovat na konfrontaci a komunikaci se Švédy nebo na delší pobyt ve Švédsku. Vytvořené švédské kulturní standardy také obsahují rady a doporučení pro efektivnější a účinnější komunikaci se Švédy, které je možné aplikovat jak v pracovním tak i osobním styku. Teoretická část se věnuje procesům sociální interakce a interkulturní komunikace a dále konceptům kulturních dimenzí a kulturních standardů.
Možnosti a zásady firemní vnější komunikace - web pomocí CMS
Navrátil, Zdeněk ; Horný, Stanislav (advisor) ; Vilím, Tomáš (referee)
Tato práce v teoretické části popisuje prostředky firemní vnější komunikace. V marketingovém pojetí se jedná o složky firemní identity jako jsou firemní kultura, chování, komunikace, styl a produkt které tvoří konečný firemní image. Podstatnou část práce pak tvoří problematika firemních webů. V analytické části práce je zhodnocena situace na trhu webových systémů pro správu obsahu, tzv. CMS. Je zde vyhodnoceno 6 takovýchto systémů, provedena jejich analýza pomocí metod vícekriteriálního rozhodování a uvedena doporučení pro jejich použití.
Zjišťování efektivity komunikačních toků ve vybrané firmě
Matějková, Jitka ; Hiršová, Miloslava (advisor)
Práce popisuje komunikační kanály a toky informací v nich ve vybrané firmě a analyzuje konkrétní situaci. Nalézá bariéry v komunikaci a zároveň jejich příčiny. Součástí práce je vyhodnocení stávající situace a návrh na možné způsoby řešení. Výsledky by měly přispět k vyřešení problémové situace.
Nástroje vnitřní komunikace zaměřené na firemní kulturu
Mikulková, Zdeňka ; Nesnídalová, Jitka (advisor) ; Čiháková, Renata (referee)
Cílem práce je vysvětlení pojmu firemní kultury, rozbor nástrojů vnitřní komunikace využívaných pro podporu a žádoucí rozvoj firemní kultury a demonstrování nástrojů interní komunikace ve společnosti Telefónica O2 Czech Republik a.s. Jsou dané nástroje vhodné pro situaci v dané společnosti a jaká je jejich účinnost?
Sponzoring - právní úprava a ekonomické důvody
Popel, Stanislav ; Dvořáková, Dana (advisor) ; Puchýř, Milan (referee)
Práce poskytuje základní právní a ekonomické informace o sponzorování a jeho postavení v komunikačním mixu firem. Kromě toho objasňuje důvody, proč je sponzorování v současné době pro společnosti natolik atraktivní.
Marketingové komunikace a jejich efektivnost v hokejovém klubu HC Sparta Praha
Skála, Václav ; Puchýř, Milan (advisor) ; Černý, Zbyněk (referee)
První část ráce popisuje marketingovou komunikaci extraligového hokejového klubu HC Sparta Praha v sezóně 2006/07, rozlišuje její dvě hlavní formy - komunikaci s diváky(B2C) a komunikaci se sponzory a partnery (B2B). Další část je věnována marketingovému výzkumu, na jehož základě zkoumá efektivnost komunikace s diváky, účinnost promočních akcí, sílu médií zasáhnout diváky a také mediální návyky diváků.
Návrh komunikačního mixu ve vybrané firmě
Rajnošek, Ráma Bc. ; Hesková, Marie (advisor) ; Kuncl, Marek (referee)
Práce ve své teoretické části vymezuje pozici komunikace v marketingovém mixu, popisuje jednotlivé komponenty komunikačního mixu. Zaměřuje se na přímou komunikaci s orientací na využití elektronických kanálů. V praktické části je představena marketingová strategie společnosti Janssen-Cilag, jsou zde popsány jednotlivé nástroje dosavadního komunikačního mixu. V práci je dále provedena analýza vstupů pro účely navržení nového komunikačního mixu pro vybraný segment trhu a pro vybraný produkt. Je zde vypracován nový návrh komunikačního mixu pro elektronickou komunikaci s důrazem na využití nových trendů.
Modern forms of marketing communications and their impact on the ability to compete of small and middle- sized companies
Král, Petr ; Bílková, Jana (advisor) ; Štensová, Antonia (referee) ; Lošťáková, Hana (referee) ; Pour, Jan (referee)
Disertační práce se zabývá analýzou moderních forem marketingové komunikace (internetová komunikace, virtuální kanceláře, call- centra) a vyhodnocuje možný vliv jejich využití na konkurenceschopnost malých a středně velkých českých podniků. Jsou řešeny i další souvislosti využití moderních forem marketingové komunikace v podnikové praxi (např. právní regulace a samoregulace marketingové komunikace v EU, personální a technické podmínky)a provedeno jejich srovnání v rámci ČR s ostatními státy EU.

National Repository of Grey Literature : 69 records found   beginprevious50 - 59next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.