Original title: Návrh komunikačního mixu ve vybrané firmě
Authors: Rajnošek, Ráma Bc. ; Hesková, Marie (advisor) ; Kuncl, Marek (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce ve své teoretické části vymezuje pozici komunikace v marketingovém mixu, popisuje jednotlivé komponenty komunikačního mixu. Zaměřuje se na přímou komunikaci s orientací na využití elektronických kanálů. V praktické části je představena marketingová strategie společnosti Janssen-Cilag, jsou zde popsány jednotlivé nástroje dosavadního komunikačního mixu. V práci je dále provedena analýza vstupů pro účely navržení nového komunikačního mixu pro vybraný segment trhu a pro vybraný produkt. Je zde vypracován nový návrh komunikačního mixu pro elektronickou komunikaci s důrazem na využití nových trendů.
Keywords: farmaceutická společnost; komunikace; komunikační mix; komunikační strategie; marketing

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3035

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-1721


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share