Original title: Moderní formy marketingové komunikace a jejich vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem
Translated title: Modern forms of marketing communications and their impact on the ability to compete of small and middle- sized companies
Authors: Král, Petr ; Bílková, Jana (advisor) ; Štensová, Antonia (referee) ; Lošťáková, Hana (referee) ; Pour, Jan (referee)
Document type: Doctoral theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Disertační práce se zabývá analýzou moderních forem marketingové komunikace (internetová komunikace, virtuální kanceláře, call- centra) a vyhodnocuje možný vliv jejich využití na konkurenceschopnost malých a středně velkých českých podniků. Jsou řešeny i další souvislosti využití moderních forem marketingové komunikace v podnikové praxi (např. právní regulace a samoregulace marketingové komunikace v EU, personální a technické podmínky)a provedeno jejich srovnání v rámci ČR s ostatními státy EU.
Keywords: call- centrum; internet; konkurenceschopnost; marketing; marketingová komunikace; virtuální kancelář

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/2957

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-1693


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Doctoral theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share