Original title:
Moderní formy marketingové komunikace a jejich vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem
Translated title:
Modern forms of marketing communications and their impact on the ability to compete of small and middle- sized companies
Authors:
Král, Petr ; Bílková, Jana (advisor) ; Štensová, Antonia (referee) ; Lošťáková, Hana (referee) ; Pour, Jan (referee) Document type: Doctoral theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Disertační práce se zabývá analýzou moderních forem marketingové komunikace (internetová komunikace, virtuální kanceláře, call- centra) a vyhodnocuje možný vliv jejich využití na konkurenceschopnost malých a středně velkých českých podniků. Jsou řešeny i další souvislosti využití moderních forem marketingové komunikace v podnikové praxi (např. právní regulace a samoregulace marketingové komunikace v EU, personální a technické podmínky)a provedeno jejich srovnání v rámci ČR s ostatními státy EU.
Keywords:
call- centrum; internet; konkurenceschopnost; marketing; marketingová komunikace; virtuální kancelář
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/2957