Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu ve vybrané firmě
Rajnošek, Ráma Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Kuncl, Marek (oponent)
Práce ve své teoretické části vymezuje pozici komunikace v marketingovém mixu, popisuje jednotlivé komponenty komunikačního mixu. Zaměřuje se na přímou komunikaci s orientací na využití elektronických kanálů. V praktické části je představena marketingová strategie společnosti Janssen-Cilag, jsou zde popsány jednotlivé nástroje dosavadního komunikačního mixu. V práci je dále provedena analýza vstupů pro účely navržení nového komunikačního mixu pro vybraný segment trhu a pro vybraný produkt. Je zde vypracován nový návrh komunikačního mixu pro elektronickou komunikaci s důrazem na využití nových trendů.

Viz též: podobná jména autorů
5 Kuncl, Martin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.