Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Moderní formy marketingové komunikace a jejich vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem
Král, Petr ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Štensová, Antonia (oponent) ; Lošťáková, Hana (oponent) ; Pour, Jan (oponent)
Disertační práce se zabývá analýzou moderních forem marketingové komunikace (internetová komunikace, virtuální kanceláře, call- centra) a vyhodnocuje možný vliv jejich využití na konkurenceschopnost malých a středně velkých českých podniků. Jsou řešeny i další souvislosti využití moderních forem marketingové komunikace v podnikové praxi (např. právní regulace a samoregulace marketingové komunikace v EU, personální a technické podmínky)a provedeno jejich srovnání v rámci ČR s ostatními státy EU.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.