|
Zhodnocení on-line marketingových aktivit společnosti SNOWBOARD ZEZULA s.r.o.
Kuna, Martin ; Bühn, František (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením využití nástrojů on-line marketingu v podmínkách společnosti SNOWBOARD ZEZULA s.r.o. První část pojednává o problematice významu internetu, marketingového řízení a jejich vzájemného vztahu. Poté následuje vymezení nejdůležitějších pojmů a popis současných trendů v oboru. Tyto teoretické poznatky jsou následně využity ve druhé, praktické, části ke zpracování analýzy on-line marketingových aktivit zmíněné firmy, jež je zaměřena zejména na identifikaci slabých míst a příležitostí pro zlepšení. Z tohoto rozboru následně vychází popis návrhů řešení nalezených problémů, který je stěžejní částí práce.
|
|
Marketingová strategie start-up projektu
Urubek, Vladislav ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho vnitřního a vnějšího prostředí. Na základě analýz a marketingových výzkumů je navržena marketingová strategie projektu. Práce vyhodnocuje efektivitu navrhované strategie, její finanční náročnost a kritické faktory úspěchu.
|
|
Marketingová komunikace elektronického obchodu
Sysalová, Hana ; Ing. Peter Chudý, Ph.D., MBA (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace elektronického obchodu. První část je zaměřena na teoretické poznatky z této oblasti. Obsahem další části práce je podrobná analýza marketingového komunikačního mixu a nejvíce pouţívaných nástrojů internetové reklamy. Součástí poslední části jsou návrhy na zlepšení marketingové komunikace obchodu, a to zejména optimalizací jiţ pouţívaných internetových reklamních kampaní.
|
|
Návrh marketingové strategie firmy Liquid Design, s.r.o.
Pospíšilík, Štěpán ; Čevelíček, Marek (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu současného stavu společnosti Liquid Design s.r.o. působící v oblasti informačních technologií a návrh nové marketingové strategie. V první části se nacházejí kapitoly zachycující teoretická východiska potřebná pro vytvoření odpovídající marketingové strategie. Druhá část je věnována analýze současnému stavu firmy Liquid Design s.r.o., konkrétně její marketingové strategii. Třetí a poslední část této diplomové práce obsahuje návrh nové marketingové strategie, která má za cíl oslovení nových zákazníků a udržení těch stávajících.
|
|
Internetový marketing v cestovním ruchu - případová studie vodácké půjčovny Hastrman
Kronďáková, Ivana ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Diplomová práce se v teoretické části zabývá internetovým marketingem, jeho vývojem a specifiky. Dále rozebírá jednotlivé nástroje internetového marketingu a měření jejich efektivity. V praktické části se zaměřuje na využití internetového marketingu v cestovním ruchu na příkladu vodácké půjčovny Hastrman. Analyzuje marketingové aktivity půjčovny a také konkurenčních firem. Na základě získaných teoretických poznatků a provedené analýzy je v závěrečné části pro vybranou firmu navržena marketingová strategie.
|
|
Marketing na sociálních sítích - metriky a měření
Gleich, Viktor ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Malinová, Ludmila (oponent)
Marketing na sociálních sítích využívá mnoho společností. Proto je důležité pro přínosné použití, využívat metrik a měření. Poté bychom měli dokázat sestavit kvalitní marketingový plán a dosáhnout lepších hospodářských výsledků. Dostupných metrik je mnoho, proto je dobré se v nich zorientovat a zvolit ty správné, které nám přinesou cenné informace. Marketing je proces, který by měl být zakončen vyhodnocením, dle předem stanovených metrik, a podle výsledků udělány patřičná opatření. Metriky jsou klíčový uzel tohoto procesu, který poskytuje zpětnou vazbu a přínosná poučení.
|
|
Marketingové využití sítě Pinterest
Kubišová, Kateřina ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Chylíková, Hana (oponent)
Tato práce se zabývá marketingem na sociální síti Pinterest. V teoretické části uvádím základní informace o Internetu a on-line marketingu, ale zejména o Pinterestu, principu jeho fungování a specifikách firemních účtů a příklady zavedených firem, které zde úspěšně propagují svou činnost. V praktické části doporučuji postup pro zakládání profilu, navazování komunikace s relevantní skupinou uživatelů a dlouhodobou správu Pinterest účtu. Výstupem práce shrnujícím poznatky z obou částí jsou zásady úspěšné firemní komunikace na této síti.
|
|
Analýza reklamy na sociálních sítích
Pravdová, Monika ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje problematice on-line marketingu na sociálních sítích. V teoretické části bude práce zaměřena na klasickou a on-line reklamu a na rozdíly mezi těmito typy. Součástí praktické části bude vytvoření reklamního videa, jeho umístění na sociální sítě a následná analýza vnímání této reklamy uživateli sociálních sítí pomocí dotazníkového šetření a analýza úspěšnosti reklamy pomocí Youtube Analytics. Cílem práce je analyzovat úspěšnost konkrétní reklamy umístěné na sociální sítě a dále analyzovat vnímaní této reklamy uživateli sociálních sítí.
|
|
Marketing E-knihy: případová studie knihy DeepFreak
Stemberg, Audrey ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Diplomová práce se v teoretické části zabývá tržním prostředím, marketingem, internetovým marketingem a jeho specifiky. Dále rozebírá jednotlivé nástroje internetového marketingu. V praktické části se zaměřuje na analyzování internetového marketingu e-knihy na příkladu románu deepFreak. Analyzuje marketingové aktivity spojené s touto knihou, které jsou prováděny autorskou dvojicí, jež nemá žádné vzdělání ani praktické zkušenosti v oblastech arts managementu a internetového marketingu. Na základě získaných teoretických poznatků a provedené analýzy je v závěrečné části pro autory knihy navržena marketingová strategie.
|
|
Internetová propagace jazykové školy SAVY
Marečková, Katarína
MAREČKOVÁ, K., Internetová propagace jazykové školy SAVY. Bakalářská práce. MENDELU Brno, 2013. Bakalářská práce se zabývá návrhem internetové propagace jazykové školy SAVY a kalkulací finančních nákladů do navrhovaného řešení. Na úvod popisuje teorií zabývající se zkoumanou problematikou, dále analyzuje současný stav propagace jazykové školy SAVY, porovnává známost a využití portálů a vyhledávačů přímo na vybraném vzorku respondentů. Výzkum je provedený na základě výsledků dotazníkového šetření. Výsledky této práce vedou k návrhu tří variant internetové propagace, ze kterých jazyková škola sama zvolí právě ten, který se pro SAVY jeví jako nejvhodnější.
|