Název: Marketing E-knihy: případová studie knihy DeepFreak
Překlad názvu: Internet Marketing of an E-book – Case Study DeepFrreak
Autoři: Stemberg, Audrey ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: e-kniha; internetový marketing; knižní prostředí; on-line marketing; SEO; sociální sítě; book environment; e-book; internet marketing; on-line marketing; SEO; social media

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46512

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193167


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet