Název:
Marketing E-knihy: případová studie knihy DeepFreak
Překlad názvu:
Internet Marketing of an E-book – Case Study DeepFrreak
Autoři:
Stemberg, Audrey ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se v teoretické části zabývá tržním prostředím, marketingem, internetovým marketingem a jeho specifiky. Dále rozebírá jednotlivé nástroje internetového marketingu. V praktické části se zaměřuje na analyzování internetového marketingu e-knihy na příkladu románu deepFreak. Analyzuje marketingové aktivity spojené s touto knihou, které jsou prováděny autorskou dvojicí, jež nemá žádné vzdělání ani praktické zkušenosti v oblastech arts managementu a internetového marketingu. Na základě získaných teoretických poznatků a provedené analýzy je v závěrečné části pro autory knihy navržena marketingová strategie.The theoretical part of this thesis describes the environment of books, marketing, Internet marketing and its specifications. This part also focuses on essential digital marketing tools and how they are best used. The practical part of this thesis describes marketing activities of the book deepFreak, which are performed by the authors. The authors have no practical experience nor education in the fields of arts management and Internet marketing. The thesis analyzes the existing practices and based on the analyses and findings a digital marketing strategy is proposed.
Klíčová slova:
e-kniha; internetový marketing; knižní prostředí; on-line marketing; SEO; sociální sítě; book environment; e-book; internet marketing; on-line marketing; SEO; social media
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46512