Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Svoboda projevu a cenzura na Internetu
Hatok, Tibor ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Malinová, Ludmila (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na svobodu projevu a cenzuru na internetu. Za posledních 30 let dosáhl internet celosvětového rozsahu. S nástupem internetu svoboda projevu dosáhla nečekaných rozměrů, protože internet je typ masového komunikátoru, který usnadňuje dostupnost informací po celém světě. Na začátku byl tento komunikátor bez jakýchkoli bariér, ale ve velmi krátké době se začal zneužívat ke kriminalitě, pornografii, terorismu, a tím pádem se začala chtěná, či spíše "nutná" cenzura. Bakalářská práce sestává ze sedmi kapitol. První část je zaměřena na svobodu projevu na internetu. Druhá část pojednává o samotné cenzuře. Třetí část se zabývá důvody, kterými je internetová cenzura podložena. Předposlední část mé bakalářské práce je věnována technickým a netechnickým prostředkem internetové cenzury. Poslední část této práce je věnována průzkumu, ve kterém zjišťuji názory obyvatel České republiky na cenzuru internetu.
Procesní analýza vybraného procesu v bance
Frolova, Anastasia ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Malinová, Ludmila (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na procesní analýzu a optimalizaci procesu podporujícího fungování informačního managementu v bance. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou popsány důležité pojmy a nástroje použité v praktické části práce. Poté následuje praktická část, která se zabývá procesní analýzou a optimalizací vybraného procesu banky. Zde je na začátku uveden obecný popis společnosti a útvaru Informační management, ve kterém analyzovaný proces působí. Dále se praktická část zaměřuje na analýzu současného stavu vybraného procesu, jeho zmapovaní modelovací metodikou BPMN, vyhodnocení za pomoci sestavení SWOT analýzy, rozebrání problémových oblastí procesu a navržení případných zlepšení pro odstranění problémů.
Optimalizace logistických procesů v konkrétních organizacích
Miksová, Michaela ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Malinová, Ludmila (oponent)
Diplomová práce se věnuje optimalizaci logistických procesů společností z oblasti automobilového průmyslu, které se zabývají montáží komponent pro osobní automobily. Teoretická část diplomové práce vymezuje oblast průmyslové logistiky a její členění a vysvětluje často používané pojmy. Dále seznamuje s teoretickými přístupy a praktickými aplikacemi, které jsou použity v praktické části. Praktická část diplomové práce představuje dvě konkrétní organizace. Cílem práce je v první organizaci optimalizovat nástroj, který slouží v logistickém procesu přípravy výroby. Cílem práce ve druhé organizaci je analýza procesu vyskladňování materiálu do výroby a návrh řešení pro eliminaci činností s nepřidanou hodnotou. V závěru jsou uvedeny přínosy závěrečné práce pro konkrétní organizace a pro autorku.
Social trading z pohledu metodologie měkkých systémů
Hošek, Martin ; Malinová, Ludmila (vedoucí práce) ; Sigmund, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problémy v oblasti konkrétní social trading komunity eToro. Cílem práce je analyzovat a nastínit řešení konkrétních problémů. K řešení vybraných problémů je využita Metodologie měkkých systémů Petera Checklanda. V první části jsou teoreticky definované důležité pojmy a pro účely práce je definována virtuální social trading komunita jako měkký systém. Druhá část popisuje samotnou Metodologii měkkých systémů. Ve třetí praktické části práce jsou analyzovány dva problémy komunity eToro. Pro každý z těchto problémů je provedena jedna iterace cyklu této metodologie. Problémy byly vybrány členy komunity za pomoci dotazníku. V závěrečné části je zhodnoceno využití metodologie v oblasti social trading komunit obecně a jsou popsány výhody a problémy její aplikace.
Transformace reportingu dat z provozu datových sítí
Tolar, Tomáš ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Malinová, Ludmila (oponent)
Předložená diplomová práce se zabývá úpravou reportingu dat získaných z provozu datových sítí v telekomunikační společnosti. Proces reportingu je dlouhodobě nevyhovující a neodpovídá dnešním požadavkům. Cílem práce je nalézt vhodné nástroje a implementovat je do praxe. Práce je členěna do tří logických částí, které sestávají z šesti kapitol. Úvodní část popisuje teoretická východiska jako Business Intelligence a další přístupy a trendy v této oblasti, na nichž lze reporting stavět. Druhá část je věnována popisu principů a trendů Network reportingu, jak autor nazývá reporting z datových sítí. Rovněž je charakterizován stav Network reportingu ve zmíněné organizaci. Obsahem závěrečné části je analýza dostupných nástrojů a na základě teoretických poznatků jsou zvolené nástroje implementovány a přínos tohoto projektu zhodnocen.
Samoorganizace v dnešní společnosti
Pampel, Petr ; Malinová, Ludmila (vedoucí práce) ; Říhová, Zora (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je seznámení čtenáře s pojmem samoorganizace ve společnosti a to jak v korporátním prostředí tak i mimo něj. Práce dále v krátkosti pojednává i o související teorii chaosu, kvůli komplexnějšímu pohledu na věc. Poukazuje na každodenní průnik samoorganizace do lidských životů a to pomocí představení příkladů z různých sfér života. Uvádí základní předpoklady úspěšného manažera, který představuje hlavního protivníka pro samoorganizaci. Praktická část pojednává o provedeném sociálním experimentu, zkonstruovaném pro rozhodnutí o předložené hypotéze. Výsledky jsou podložené zpracovanou anketou týkající se podobné problematiky.
Orientace na zákazníka z pohledu systémové dynamiky v rámci Vodafone CZ, a.s.
Sedláček, David ; Malinová, Ludmila (vedoucí práce) ; Sigmund, Tomáš (oponent)
Obsahem této diplomové práce je analýza společnosti Vodafone CZ, a.s. jakožto společnosti orientované na zákazníka v úzkém napojení na vědní obor, systémovou dynamiku. Práce obsahuje vymezení základních teoretických pojmů v oblasti systémové dynamiky a zároveň oblasti zákazníka, především jeho spokojenosti a věrnosti. V návaznosti na popis vybrané společnosti, jejích základních charakteristik a vybraných procesů uvnitř organizace. Samostatnou kapitolu následně tvoří vybraná metodika pro měření zákaznické spokojenosti Net Promoter Score. Jednak její teoretické vymezení, zároveň však i její praktické nasazení ve společnosti. Podrobně je zpracován i jeden vybraný proces v rámci procesní analýzy. Konkrétně kontrolní proces, který je základní a nezbytný pro zpracování interakce se zákazníkem. Závěrečnou část tvoří zpracování a validace hypotéz, stanovených k ověření spojitosti či vztahem mezi zkoumanými oblastmi a následným přínosem pro společnost.
Analýza herní komunity pomocí metodologie měkkých systémů
Hurych, Jan ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Malinová, Ludmila (oponent)
Diplomová práce má za úkol analyzovat a nastínit řešení problémů v prostředí konkrétní herní komunity hry World of Tanks na evropském serveru. K řešení těchto problémů je využita Metodologie měkkých systémů P. Checklanda. V práci je rozebírán význam herních komunit pro herní průmysl a pro účely práce je také definována virtuální herní komunita jakožto měkký systém. V praktické části práce jsou analyzovány 3 problémy komunity World of Tanks pomocí novější verze Metodologie měkkých systémů. Pro každý z těchto problémů je provedena jedna iterace učícího se cyklu této metodologie, jak je popsána v teoretické části práce. Problémy samotné jsou zvoleny hráči z komunity pomocí dotazníku. Na závěr je zhodnoceno použití metodologie na oblast herních komunit obecně a jsou popsány problémy a limity její aplikace.
Analýza vybraných procesů na zákaznickém centru společnosti XY
Fialková, Radka ; Malinová, Ludmila (vedoucí práce) ; Ivaničová, Zuzana (oponent)
Tématem diplomové práce je analýza vybraných podnikových procesů ve společnosti XY, která se zabývá poskytováním zaměstnaneckých benefitů a stravováním. Problematika podnikových procesů a jejich optimalizace je v poslední době velice aktuálním tématem a zabývá se jím čím dál více organizací. Hlavním cílem této diplomové práce je analýza současného stavu vybraných podnikových procesů na zákaznickém centru společnosti XY, za účelem identifikace jejich případných nedostatků. Následně jsou autorkou práce navržena jejich možná řešení, která přispívají k optimalizaci vybraných procesů. Přínos práce spočívá především v analyzování vybraných procesů a v navržení možných řešení zjištěných nedostatků. Teoretická část se zabývá vysvětlením základních pojmů důležitých k pochopení zkoumané problematiky, porovnáním dvou základních přístupů řízení organizace a představením základních metodik, technik a notací využívaných pro modelování podnikových procesů. V praktické části je provedena samotná analýza vybraných podnikových procesů, jejíž oblast je autorkou práce omezena pouze na zákaznické centrum společnosti XY. A následně jsou navržena možná řešení zjištěných nedostatků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
13 Malinová, Lenka
3 Malinová, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.