Název: Internetový marketing v cestovním ruchu - případová studie vodácké půjčovny Hastrman
Překlad názvu: Internet marketing in tourism – case study Hastrman Boat Rental
Autoři: Kronďáková, Ivana ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: e-mailový marketing; internetový marketing; on-line marketing; PPC; SEO; sociální sítě; vodní turistika; emailing; internet marketing; on-line marketing; PPC; SEO; social network; water tourism

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41593

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197821


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet