Název: Marketingová komunikace elektronického obchodu
Překlad názvu: E-shop Marketing Communication
Autoři: Sysalová, Hana ; Ing. Peter Chudý, Ph.D., MBA (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: elektronický obchod; internetová reklama; Marketingová komunikace; on-line marketing; SEM; sociální sítě.; e-shop; internet advertising; Marketing communication; on-line marketing; SEM; social networks.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/23622

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223904


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2023-09-10.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet