Název: Návrh marketingové strategie firmy Liquid Design, s.r.o.
Překlad názvu: Proposal of Marketing Strategy of Company Liquid Design, s.r.o.
Autoři: Pospíšilík, Štěpán ; Čevelíček, Marek (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Komunikační mix; Marketing; Marketingová strategie; Marketingový mix; On-line marketing; Propagace; Communication mix; Marketing; Marketing mix; Marketing strategy; On-line marketing; Propagation

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/494

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223180


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet