Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 421 záznamů.  začátekpředchozí392 - 401dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analytické CRM - přehled trhu a trendy
Prochásková, Jana ; Slánský, David (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Analytické CRM zpracovává data o zákaznících uložená v jednotlivých systémech. Výsledky těchto analýz jsou využívány při realizaci strategie zaměřené na zákazníky. Trh s CRM systémy i přes ekonomickou krizi roste. Mezi hlavní trendy patří poskytování CRM jako služby, zaměření na udržení stávajících zákazníků a úspora nákladů optimální cílením marketingových kampaní. Cílem této práce je vymezení oblasti podporované CRM systémy a pojmu analytické CRM, analýza trhu a trendů v této oblasti, představení přístupu společnosti Good Data k analýze dat o zákaznících a návrh možného rozšíření jejich služby v oblasti CRM.
Analytický CRM: Účinný nástroj pro řízení ziskovosti firmy
Šťavíková, Martina ; Král, Bohumil (vedoucí práce) ; Lueger, Stephan (oponent)
Cílem práce je nastínit možnosti využití analytického CRM k zvyšování ziskovosti společnosti. Analytický CRM se zabývá analýzou zákaznických dat, které slouží jako podpora pro operativní a strategické rozhodování firmy. Teoretická část práce se zabývá různými způsoby segmentace zákazníků, zákaznickými metrikami a způsoby, jak si udržet dobré zákazníky ve společnosti. Pro ucelený obraz o analytickém CRM také nastiňuje jeho technickou stránku, ve které popisuje nejčastěji využívané techniky při získávání dat. Praktická část práce byla vyhotovena ve spolupráci se společností Makro Cash & Carry. Popisuje nejdůležitější změny, které byly podniknuty k přeměně Makra z produktově na zákaznicky orientovanou společnost, a podrobněji se věnuje práci kontrolorů, jež se analytickým CRM ve firmě zabývají.
Budování loajality zákazníka ke značce Linde
Hájková, Lucie ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá budováním loajality zákazníka ke značce Linde. První kapitola této práce popisuje typy komerční komunikace, ATL a BTL marketingové komunikace a specifika mezi B2B a B2C. Druhá kapitola se zabývá značkou v rámci budování dlouhodobého vztahu se zákazníky. Třetí kapitola se zabývá zákazníky a spokojeností zákazníků. Čtvrtá kapitola vysvětluje význam termínu "loajalita" a popisuje CRM. Pátá kapitola se soustředí na věrnostní programy obecně. Šestá kapitola představuje společnost Linde Gas, a.s. a její věrnostní program, který je popsán podrobně v sedmé kapitole. Poslední kapitola je o vyhodnocení věrnostního programu a komunikace značky Linde. Na závěr navrhuji změny do budoucna.
Aplikace metod hodnocení vztahů se zákazníky v Plzeňských městských dopravních podnicích, a.s.
Buchalová, Petra ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Chvojková, Helena (oponent)
Stěžejním bodem diplomové práce jsou zákazníci a jejich spokojenost. Teoretická část se věnuje charakterizaci přístupu Řízení vztahů se zákazníky (CRM) a metodám hodnocení. Cílem diplomové práce je vytvoření dokumentovaného postupu pro hodnocení spokojenosti zákazníků a aplikace vybrané metody hodnocení. Naplněním tohoto cíle se zabývá část praktická, pro jejíž účely byla vybrána společnost Plzeňské městské dopravní podniky, a.s. Vytvořený dotazník je aplikován na malý vzorek a práce je uzavřena vyhodnocením výsledků průzkumu a aplikovatelnosti dotazníku i dokumentovaného postupu.
Řízení vztahu se zákazníkem při outsourcingu IT
Horáček, Jan ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Vaněček, Michal (oponent)
Outsourcing IT se jeví jako perspektivní model poskytování IT služeb. Přesto ho využívá jen malé množství firem a jejich spokojenost s ním je podle průzkumů nízká. Na druhou stranu řízení vztahu se zákazníky (CRM) je marketingový přístup, který se stále těší oblibě. Nebylo by tedy CRM řešením také pro outsourcing IT? Jakým způsobem jej v tomto oboru aplikovat? Tato diplomová práce je určena poskytovatelům outsourcingu IT a jejím cílem je najít odpovědi na tyto otázky. Prvním krokem je rozbor základních charakteristických znaků outsourcingu IT, který poslouží jako vodítko pro systematické řešení problému. Práce nepředpokládá znalost CRM, a tak druhým bodem je stručný, nicméně celistvý výklad dané problematiky. Syntézou informací z prvních dvou bodů je pak možno dojít k závěru, že nelze obecně tvrdit, že je CRM vhodný pro outsourcing IT a že je potřeba se rozhodnout vždy v konkrétním případě. V návaznosti na to jsou pro tuto volbu nabídnuta kritéria. V dalších bodech je již řešena aplikace CRM. Nejprve je předložen systém nástrojů pro hodnocení zákazníků. S jeho pomocí může poskytovatel mimo jiné určit, jaká míra individualizace vztahu je z obchodního i věcného hlediska vhodná pro konkrétního zákazníka. Na základě toho může začít budovat vztah se zákazníkem. Práce proto následně nabízí množství doporučení a nástrojů pro rozvoj vztahu mezi poskytovatelem a zákazníkem, a to jak ve fázi získávání zákazníka, tak i během následné spolupráce, kdy je potřeba zákazníka udržet. Práce se zabývá celou škálou různých aspektů marketingu při outsourcingu IT, počínaje snižováním nejistoty zákazníka a jeho rozhodováním o nákupu, přes návody na řízení spokojenosti až k vhodnému nastavení smlouvy o úrovni poskytovaných služeb (SLA). Krátce jsou analyzována i specifika marketingu v outsourcingu IT ve státním sektoru .
Hodnota zákazníka v letecké společnosti
Machalová, Lucie ; Král, Bohumil (vedoucí práce) ; Leciánová, Gabriela (oponent)
Práce pojednává o strategickém řízení podniku na základě znalosti celoživotní hodnoty zákazníka. Definuje Customer Lifetime Value v souvislosti se strategií podniku,Customer Relationship Managementem a Balanced Scorecard metodologií. Charakterizuje jednotlivé kroky stanovení hodnoty, způsoby alokace a softwarové nástroje, stejně jako rizikové oblasti implementace tohoto způsobu řízení a praktické možnosti využití, obzvláště pro segmentaci zákazníků, upravení vztahů se zákazníky a nastavení všech customer facing procesů. Praktická část uvádí příklad stanovení hodnoty, respektive ziskovosti, zákazníka na příkladu letecké společnosti a analyzuje specifika leteckého průmyslu, stanovení kalkulačního vzorce a konkrétní návrhy pro budoucí implementaci, včetně využití výsledků hodnoty zákazníka v řízení společnosti.
Trh analytických CRM a jeho vývoj
Zrcek, Milan ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Brixí, Radim (oponent)
Cílem práce je v první fázi definovat pojem analytický CRM a určit jeho pozici v celém CRM. Z toho vyplývají určité úrovně, přičemž jako hlavní je nadále brána ta analytická. Pro další části je zásadní analýza dosavadního vývoje na trhu CRM. Na základě těchto znalostí je určena současná situace na trhu CRM. Tím je míněno především jaké konkrétní aplikace CRM se používají k analytickým účelům a jaká funkcionalita je využívána. Poslední částí je snaha o predikování budoucího vývoje na trhu analytických CRM. Celý odhad je založen na předchozích částech bakalářské práce.
CRM komponenty a jejich dodavatelé
Filip, Petr ; Netolický, Michal (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Cílem této práce je vymezení pojmu CRM a prozkoumání trhu s CRM systémy. Tyto systémy jsou v dnešní době nedílnou součástí nejedné firmy, snažící se zjistit potřeby jednotlivých zákazníků, následně pak zlepšit poskytované služby, a tím získat větší podíl na trhu. V první části této práce nalezneme definici CRM systémů a a jejich součástí. V druhé části práce jsou uveřejněny konkrétní produkty CRM a je provedena srovnávací studie jejich funkcionlaty.
CRM ve společnosti Pro Gyn s.r.o.
Duchoslavová, Jana ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Šklíbová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá filozofií CRM, která v sobě propojuje prvky zajišťující kvalitní péči pro klienty, klade důraz na správnost a efektivnost procesů, kvalitu personálu a využívání IT technologií pro záznam všech důležitých skutečností ovlivňujících vývoj a průběh vztahu. Proto je implementace CRM vhodná i do zdravotnictví. Ve své práci jsem aplikovala pravidla správného fungování CRM na činnost soukromé gynekologické ordinace s cílem zlepšit dosavadní vztah zákazník - společnost.
Využití systému CRM v podmínkách telekomunikační společnosti
Pokorná, Martina ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Radkovský, Lukáš (oponent)
Customer relationship management představuje řízení vztahů se zákazníky společností. Za dobu své existence se pohled na jeho význam posunul od roviny softwaru k ucelenému vztahu k zákazníkovi. Tato bakalářská práce popisuje, jak se s inovací CRM systému vyrovnala společnost Vodafone, a.s. Cílem práce je přiblížit využití CRM u telekomunikační společnosti. V první kapitole jsem se zaměřila na dostupné CRM produkty na českém trhu. Vybrala jsem klíčová řešení pro malé, střední a velké firmy. Druhá kapitola se věnuje společnosti Siebel Systems a jejím nabízeným produktům, především produkt eBusiness, který byl ve Vodafonu, a.s. implementován. Třetí kapitola představuje implementaci nového řešení. Na závěr této práce hodnotím přínosy nového CRM pro Vodafone, a.s..

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 421 záznamů.   začátekpředchozí392 - 401dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.