Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 47 záznamů.  začátekpředchozí38 - 47  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie
Jánský, Radek ; Kouřil, Karel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce bylo odhalení možných směrů vývoje výrobních a obchodních aktivit divize výroby firmy AZ KLIMA,s.r.o. a navrhnout příslušná opatření. Výchozí situaci firmy popisuje rozsáhlá analytická část. Výstupem je souhrn silných slabých stránek, příležitostí a ohrožení. Návrh samotné strategie je pak prezentován formou rozšířeného marketingového mixu. Důraz je kladen především na výrobkovou oblast. Jsou zmíněny technologické i organizační dopady zahájení výroby šroubovaného potrubí, svařovaného potrubí, spirálně vinutého potrubí a koncových desek. Dále jsou navrženy metody hledání úspor ve výrobním procesu, tržní zacílení a personální dopady. V závěru je naznačen časový harmonogram implementace navržené strategie, kontrola realizovatelnosti a zhodnocení očekávaných přínosů.
Návrh marketingové strategie
Krotký, Roman ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro brněnské fitness centrum. Práce obsahuje podrobnou analýzu současného stavu, analýzu makroprostředí a mikroprostředí, včetně SWOT analýzy. Součástí práce je také průzkum spokojenosti současných klientů. Závěr práce obsahuje návrhy, které mají vést ke zlepšení současné situace, přilákání nových klientů a zvýšení tržeb.
Marketingová strategie pro firmu Unique Medical, s.r.o.
Fafílková, Sára ; Tomčufčík, Igor (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu současného stavu společnosti a vytvoření marketingové strategie, jejímž cílem je zvýšení obratu a získání vedoucí pozice na trhu. Součástí práce je teoretická část, která obsahuje východiska pro praxi, část analytická, která obsahuje analýzy vnitřního, oborového a vnějšího okolí. V závěrečné části práce je uveden návrh marketingové strategie, která povede k naplnění zmíněných cílů.
Podnikatelský záměr - hospůdka v anglickém stylu
Weiss, Petr ; Pleva, Michael (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá podnikatelským záměrem na založení nové nekuřácké hospůdky. V první části jsou nastíněna teoretická východiska, na základě kterých je zpracována cast praktická. Výsledný podnikatelský záměr v praktické části, vychází z celkové analýzy trhu, jak z hlediska potenciálních zákazníků, tak i stávající konkurence. Na závěr bude posouzena realizovatelnost a reálnost záměru.
Měření spokojenosti zákazníků v pivovaru Zubr, a. s.
Coufalíková, Helena ; Dostál,, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků společnosti Pivovar Zubr, a. s. Na základě provedeného marketingového výzkumu jsou získaná data zpracována pomocí programu Microsoft Excel a následně vyhodnocena. Výsledkem je interpretace návrhů a doporučení, směřující ke zvyšování spokojenosti zákazníků Pivovaru Zubr, a. s. V teoretické části jsem se snažila podrobněji popsat, jak probíhá marketingový výzkum. Dále je nastíněna problematika metodiky měření spokojenosti zákazníků a souhrnně popsáno marketingové prostředí. V praktické části byl navržen dotazník spokojenosti zákazníků, jehož výstupem byly informace, na základě kterých byl doporučen návrh na zlepšení pro větší spokojenost zákazníků.
Založení malého podniku - Medica Travel
Trčka, David ; Gryc, Milan (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem podnikatelského plánu pro založení společnosti Medica Travel s.r.o.. Předmětem podnikání této společnosti bude nabídka komplexních služeb v oblasti turismu a zprostředkování lékařského zákroku u vybraných zdravotnických zařízení. Na první část, která je složená z teoretických poznatků obsahující všechny podstatné skutečnosti, navazuje kapitola složená z primárního a sekundárního šetření. Dále následuje návrhová část podnikatelského plánu, kde zohledňuji poznatky z teoretické části a z výsledků primárního a sekundárního šetření.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Váňová, Kateřina ; Macurová, Jana (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový výzkum spokojenosti zákazníků. Poskytuje teoretické poznatky týkající se oblasti marketingového výzkumu včetně jejich praktické aplikace v konkrétním podniku a prezentuje výsledky analýzy získaných dat. Současně předkládá návrhy na zlepšení stávajícího stavu.
Expanze na zahraniční trhy
Hanáčková, Marie ; Doležálek, Vít (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vypracování návrhu expanze na zahraniční trhy pro strojírenský podnik. V práci jsou obsažena teoretická východiska, analýza současné situace podniku a jeho okolí, dále analýza vybraných zahraničních trhů se zaměřením na rakouský trh. Poslední část je věnována návrhu a doporučení ke vstupu podniku na rakouský trh.
Marketingový výzkum ve firmě FPO, s. r.o.
Hnilička, Libor ; Buchta, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků distribuční společnosti FPO s.r.o. s produktovým řešením mateřské společnosti GORDIC spol. s r.o. Podrobněji se věnuje metodám a metodologii marketingového výzkumu. Obhajuje zvolený plán výzkumu a metody určené k efektivnímu dosažení stanovených cílů. Tyto metody jsou následně použity k analýze současné situace firmy a aktuálního stavu spokojenosti zákazníků společnosti. Výstupem práce je mimo jiné odhalení vazeb mezi nastavením marketingového mixu firmy, aktuální spokojeností zákazníků a schopností firmy být o krok napřed před konkurencí. Cílem této práce je navrhnout taková opatření, která povedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků a zlepšení postavení firmy na trhu.
Analýza služeb cestovního ruchu v oblasti Novohradska
ŠINDELÍŘ, Michal
Práce analyzuje služby cestovního ruchu na území Novohradských hor a Novohradského podhůří a celkově charakterizuje potenciál cestovního ruchu v této oblasti. Cílem práce bylo navržení produktového portfolia a marketingový mix destinace vycházející z analýz destinace a terénního šetření. Důraz byl též kladen na zformulování pohledu na vývoj a propagaci mikroregionu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 47 záznamů.   začátekpředchozí38 - 47  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.