Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Překlad názvu: Marketing Research of Customer Satisfaction
Autoři: Váňová, Kateřina ; Macurová, Jana (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; image společnosti; Marketing; marketingový mix.; marketingový výzkum; spokojenost zákazníka; company image; customer satisfaction; Marketing; marketing mix.; marketing research; questionnaire

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/18603

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-222631


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet