Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Měření spokojenosti zákazníků v pivovaru Zubr, a. s.
Coufalíková, Helena ; Dostál,, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků společnosti Pivovar Zubr, a. s. Na základě provedeného marketingového výzkumu jsou získaná data zpracována pomocí programu Microsoft Excel a následně vyhodnocena. Výsledkem je interpretace návrhů a doporučení, směřující ke zvyšování spokojenosti zákazníků Pivovaru Zubr, a. s. V teoretické části jsem se snažila podrobněji popsat, jak probíhá marketingový výzkum. Dále je nastíněna problematika metodiky měření spokojenosti zákazníků a souhrnně popsáno marketingové prostředí. V praktické části byl navržen dotazník spokojenosti zákazníků, jehož výstupem byly informace, na základě kterých byl doporučen návrh na zlepšení pro větší spokojenost zákazníků.
Měření spokojenosti zákazníků v pivovaru Zubr, a. s.
Coufalíková, Helena ; Dostál,, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků společnosti Pivovar Zubr, a. s. Na základě provedeného marketingového výzkumu jsou získaná data zpracována pomocí programu Microsoft Excel a následně vyhodnocena. Výsledkem je interpretace návrhů a doporučení, směřující ke zvyšování spokojenosti zákazníků Pivovaru Zubr, a. s. V teoretické části jsem se snažila podrobněji popsat, jak probíhá marketingový výzkum. Dále je nastíněna problematika metodiky měření spokojenosti zákazníků a souhrnně popsáno marketingové prostředí. V praktické části byl navržen dotazník spokojenosti zákazníků, jehož výstupem byly informace, na základě kterých byl doporučen návrh na zlepšení pro větší spokojenost zákazníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.