Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum ve firmě FPO, s. r.o.
Hnilička, Libor ; Buchta, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků distribuční společnosti FPO s.r.o. s produktovým řešením mateřské společnosti GORDIC spol. s r.o. Podrobněji se věnuje metodám a metodologii marketingového výzkumu. Obhajuje zvolený plán výzkumu a metody určené k efektivnímu dosažení stanovených cílů. Tyto metody jsou následně použity k analýze současné situace firmy a aktuálního stavu spokojenosti zákazníků společnosti. Výstupem práce je mimo jiné odhalení vazeb mezi nastavením marketingového mixu firmy, aktuální spokojeností zákazníků a schopností firmy být o krok napřed před konkurencí. Cílem této práce je navrhnout taková opatření, která povedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků a zlepšení postavení firmy na trhu.
Růst mladých porostů na zalesněné zemědělské půdě
Hnilička, Libor ; Podrázský, Vilém (vedoucí práce) ; Holubík, Ondřej (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vyhodnocením mortality a počátečního růstu kultur lesních dřevin na zalesněné zemědělské půdě a zhodnocením stavu výživy zkoumaných lesních dřevin. Výzkumné plochy byly založeny u obce Radešín (okres Příbram) v porostech smrku, borovice, dubu a jasanu rostoucích na bývalém trvale travinném porostu. Z výsledků vyplývá, že porosty smrku, borovice a dubu na zkoumaném stanovišti velice dobře prospívají. Čtyřleté porosty smrku a dubu vykazují znaky zajištěné kultury. Pomocí listových analýz byla výživa těchto kultur vyhodnocena jako nadbytečná. Jasanový porost byl v průběhu růstu napaden houbovým patogenem Chalara fraxinea. Majiteli pozemků byla doporučena totální rekonstrukce porostu.
Marketingový výzkum ve firmě FPO, s. r.o.
Hnilička, Libor ; Buchta, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků distribuční společnosti FPO s.r.o. s produktovým řešením mateřské společnosti GORDIC spol. s r.o. Podrobněji se věnuje metodám a metodologii marketingového výzkumu. Obhajuje zvolený plán výzkumu a metody určené k efektivnímu dosažení stanovených cílů. Tyto metody jsou následně použity k analýze současné situace firmy a aktuálního stavu spokojenosti zákazníků společnosti. Výstupem práce je mimo jiné odhalení vazeb mezi nastavením marketingového mixu firmy, aktuální spokojeností zákazníků a schopností firmy být o krok napřed před konkurencí. Cílem této práce je navrhnout taková opatření, která povedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků a zlepšení postavení firmy na trhu.

Viz též: podobná jména autorů
2 HNILIČKA, Ladislav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.