Název:
Návrh marketingové strategie
Překlad názvu:
Marketing Strategy Proposal
Autoři:
Krotký, Roman ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro brněnské fitness centrum. Práce obsahuje podrobnou analýzu současného stavu, analýzu makroprostředí a mikroprostředí, včetně SWOT analýzy. Součástí práce je také průzkum spokojenosti současných klientů. Závěr práce obsahuje návrhy, které mají vést ke zlepšení současné situace, přilákání nových klientů a zvýšení tržeb.
This thesis describes the design of a marketing strategy for the Brno fitness center. The work includes a detailed analysis of the current state, analysis of macroenvironment and microenvironment, including SWOT analysis. The work also includes the satisfaction survey of current customers. Finally, the work presents suggestions to improve the current situation, attract new customers and increase sales.
Klíčová slova:
analýza spokojenosti zákazníků; konkurence; marketing; Marketingová strategie; marketingový mix.; segmentace trhu; SWOT analýza; analysis of customer satisfaction; competitors; market segmentation; marketing; marketing mix.; Marketing strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/39105