Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 64 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Komunikační strategie zapatistického hnutí v Chiapasu
Šmausová, Veronika ; Křížová, Markéta (vedoucí práce) ; Opatrný, Josef (oponent)
(česky) Ve své diplomové práci představím zapatistické hnutí, jeho mediální strategie a pomocí případové studie popíši jeho vizuální komunikaci. Po zhodnocení významu mediálních strategií hnutí dokáži, že mediální komunikace zapatistů hrála zásadní roli v proměně mexické společnosti ve druhé polovině 90. let a přímo ovlivnila proces transitu k demokracii v Mexiku. V úvodu vysvětlím, jak může být zpravodajská fotografie pramenem zkoumání zapatistů a přednesu základní hypotézy svého výzkumu. V historické části hnutí zasadím do společenského, politického a historického kontextu mexické společnosti a státu Chiapas, kde povstání roku 1994 propuklo, vysvětlím příčiny povstání a uvedu jeho cíle. Před tím, než se budu zabývat aspekty komunikace zapatistů, popíši mexické mediální prostředí, do kterého je potřeba mediální výstupy zapatistického hnutí zasadit. Mediální strategie a mýty vytvořené hnutím vylíčím v obecné rovině. V rámci případové studie zkoumající fotografie EZLN v časopise Proceso v letech 1994 a 2001 srovnám vizuální komunikaci zapatistů s mediálními strategiemi hnutí a budu se detailně věnovat znakům definujícím EZLN. V závěru zodpovím výzkumné otázky a shrnu své poznatky.
Vizuální prezentace prezidentských kandidátů na Facebooku
Nykodýmová, Barbora ; Láb, Filip (vedoucí práce) ; Strejcová, Anna (oponent)
Diplomová práce "Vizuální prezentace prezidentských kandidátů na Facebooku" předkládá obrazovou analýzu kandidátů na prezidentský post na sociální síti v době před a v průběhu prezidentských voleb v lednu roku 2013. Teoretická část řeší roli vizuální politické komunikace včetně obrazových hodnot a ideologie, vztahu obrazu a textu či výzkumu obrazu v médiích a plynule tak navazuje na utváření mediálního obrazu politiků v moderní politické komunikaci. Kvantitativní obsahová analýza následně analyzuje kontext budování vizuálního mediálního obrazu kandidátů na jejich individuálních profilech, hodnotí práci s obrazem a textovou složkou, zabývá se otázkou, kdo utváří mediální tvář kandidátů a v propojení s kvalitativní analýzou obrazu nastiňuje konkrétní obrysy budovaného mediálního obrazu jednotlivých kandidátů.
Fluxusná Praha : the Visual Communication as a Driving Force in the Culture of Hybrid Flows. (The Ecology of Mind Applied to the Visual Context of Prague City)
Noera, Simona ; Marcelli, Miroslav (vedoucí práce) ; Zaccarello, Benedetta (oponent)
Tato výzkumní práce by se chtěla zabývat o jako Batesonovi ekologický model může být aplikovaní a rozšíření na vizuální komunikace, účel je vyvodit mechanismy a vztahy který učiní náš svět jako energický a mezipřipojení sít v současné kultuře, která spočívá ve vizuální komunikaci, a navrhnout teorie toků. Chtěla bych dělit práce na dvou části. Po úvodě, v první části (teoretická) budu se zaměřit na důležité pojmy mé prácí (Identita, Sociální tělo, architektonicky městské tělo, vztahy, ne- prostor, vizuální komunikace, střih, fetišismus vizuální zboží, vizuální antropologie, zápletka) přes autory jak Bateson, Canevacci, Simmel, Benjamin, Augé a dalši. V druhé části mé práce (výzkumná) bych nejprv prezentovala metodologický volbu která v tohle případe je dialogického typu (Bachtin), totiž vyprávěcí a hlasoví tok který přes techniky střihu bude vytvořit polyfonní vyprávění a s tým bude prokázat moji hypotéza.
Fluxusná Praha : the Visual Communication as a Driving Force in the Culture of Hybrid Flows. (The Ecology of Mind Applied to the Visual Context of Prague City)
Noera, Simona ; Fulka, Josef (vedoucí práce) ; Marcelli, Miroslav (oponent)
Tato výzkumní práce by se chtěla zabývat o jako Batesonovi ekologický model může být aplikovaní a rozšíření na vizuální komunikace, účel je vyvodit mechanismy a vztahy který učiní náš svět jako energický a mezipřipojení sít v současné kultuře, která spočívá ve vizuální komunikaci, a navrhnout teorie toků . Chtěla bych dělit práce na dvou části. Po úvodě, v první části (teoretická) budu se zaměřit na důležité pojmy mé prácí (Identita, Sociální tělo, architektonicky městské tělo, vztahy, ne- prostor, vizuální komunikace, střih, fetišismus vizuální zboží, vizuální antropologie, zápletka) přes autory jak Bateson, Canevacci, Simmel, Benjamin, Bataille, Baudelaire, Augé a dalši. V druhé části mé práce (výzkumná) bych nejprv prezentovala metodologický volbu která v tohle případe je dialogického typu (Bachtin), totiž vyprávěcí a hlasoví tok který přes techniky střihu bude vytvořit polyfonní vyprávění a s tým bude prokázat moji hypotéza. Toto vyprávění bude zavedení s monografickým případem dokumentárního filmu, s názvem "Fluxusná Praha". Půjde tak o audiovizuální uchopení fluxusních toků. Zvuková složka bude taky speciálně nahrávána a hudebně sestřihaná podle ražení obrazů. Téma se tedy staví proti starším etnocentrickím teoriím.
Časopis Ohníček: kvantitativní obsahová analýza vybraných pozornostních prvků časopisu v období 1950-2001
Semecký, Jiří ; Končelík, Jakub (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Bakalářská práce "Časopis Ohníček: kvantitativní obsahová analýza vybraných pozornostních prvků časopisu v období 1950-2001" pojednává o zastoupení a významové roli vizuálních pozornostních prvků v prostředí dětského tištěného periodika. Popisuje stručnou historii a kontext vydávání časopisu, a dále se pak, v souvislosti s procesem vyvolání bezděčné a záměrné pozornosti, zabývá aktem smyslového vnímání lidského organizmu, se zaměřením na vnímání vizuální. Pomocí metody kvantitativní obsahové analýzy se snaží zachytit vývoj míry plošného zastoupení zvolených, graficky výrazných prvků časopisu, především pak titulků a obrazové složky, které bezprostředně působí na vizuální vnímání příjemce, a které tak disponují největším potenciálem upoutat prostřednictvím orientačně pátracího reflexu jeho neúmyslnou pozornost. Ta se následně, na základě míry naplnění individuálních očekávání a zájmů, může změnit v pozornost záměrnou. Vnější forma jednotlivých příspěvků tak tedy svou vizuální atraktivitou přispívá ke vzbuzení zájmu o jejich obsahovou složku. Vývoj zvolených pozornostních prvků je, za pomoci časových sond, sledován v celém období vydávání uvedeného dětského časopisu.
Autismus a hra
SEDLÁČKOVÁ, Karolína
Diplomová práce nazvaná Autismus a hra se skládá z teoretické a praktické části. Úvod teoretické části je věnován obecným poznatkům o autismu, následují stěžejní kapitoly práce zaměřené na vizuální komunikaci, vizuální komunikační strategie v autismu a kompenzační pomůcky. Obsahem praktické části je popis vzniku a řešení mnou navržené kompenzační pomůcky vizuálního kalendáře pro lepší orientaci v delším časovém prostoru. V závěru práce je zhodnoceno využití vizuálního kalendáře v praxi. Součástí je i obrazová příloha.
Prezentace společnosti za využití animované infografiky
Zunka, Ondřej ; Skácel, Ondřej (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce si klade za cíl vytvoření animované infografiky, která vyčerpávajícím způsobem představuje společnost Visual Unity a nabídku jejich komplexních služeb. Výstupem má být přibližně dvouminutové video, které bude firma využívat jako základní informační zdroj pro potenciální klienty při navštěvování mezinárodních veletrhů. Výsledkem je návrh řešení, který by měl plně uspokojovat potřeby společnosti.
Vizuální a loutkové divadlo pro specifickou skupinu diváků - seniorů
Stará, Markéta ; NOVÁK, Vladimír (vedoucí práce) ; ŽIŽKA, Tomáš (oponent)
Tématem této magisterské práce je senior jako divák a klade si otázku jak pracovat se seniorským divákem. V teoretické části seznamuje s tématikou stáří. Pojem stáří vymezuje z pohledu psychologie. S tématem stáří nastiňuje také pojmy jako je komunikace a paměť. Seznamuje také s divadelními výtvarně konceptuálními projekty, které se stářím zabývaly a organizacemi, které se ve své tvorbě plně věnuji sociálnímu prostředí. Teoretická část se také zabývá divadelní terminologií a zdroji, které vedly ke zvolenému výtvarnému a koncepčnímu řešení. Praktická část obsahuje popis procesu vzniku představení a jeho scénograficko dramaturgickou koncepci. Též hledá řešení do budoucna, jak se zvolenou skupinou pracovat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 64 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.