Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 781 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Optimalizace procesů ve službách
Illek, Adam ; Rompotl, Jaroslav (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o optimalizaci procesů v hotelových službách. Řešení je zaměřeno na procesy související s ubytováním a zabezpečované recepcí hotelu, které vedou k odstranění rutinních činností, eliminace duplicit dat v dokumentech a jejich digitalizace. Práce je rozdělena na tři části, které se věnují teoretickému vymezení, analýze a zlepšení procesu.
Návrhy na zlepšení služeb hotelu Kozák
Holický, Filip ; Nováková, Lenka (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zpracována pro společnost Kozak Invest a.s., která je provozovatelem tříhvězdičkového hotelu Kozák v Brně. Analyzuje a hodnotí poskytované služby a oblasti, které s jejich zajišťováním souvisí. Obsahuje návrhy na zlepšení nabízených služeb a prostor hotelu s cílem navýšit konkurenceschopnosti hotelu.
Výběr a implementace informačního systému pro firmu
Krejčí, Tomáš ; Novák, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci se zabývám výběrem a implementací informačního systému do fitness centra. Součástí bakalářské práce je zhodnocení současného stavu ve společnosti a návrhy na vylepšení. V závěru se zabývám konkrétním informačním systémem, který jsem vybral a jeho implementací. Vše je podložené teoretickými východisky, která jsou v první části práce.
Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku
Válková, Dagmar ; Koudelková,, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Téma bakalářské práce je komunikační mix, kde se podrobně podíváme na současný stav společnosti Autodoprava Pavel Válek. Práce je rozdělena na dvě části, v první části si rozebereme teoretickou úlohu. Nejvíce nás bude zajímat komunikační mix, ale podíváme se i na marketingový mix, SWOT analýzu, SLEPT analýzu a další. V praktické části si teoretickou ukážeme v praxi na konkrétní společnosti Autodoprava Pavel Válek. Ze které bychom měli vyvodit návrhy na zlepšení komunikační strategie společnosti.
Podnikatelský plán pro založení jazykové školy
Chvalinová, Jana ; Renata, Adamíková (oponent) ; Sládková, Jitka (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby podnikatelského plánu, zaměřeného na založení podniku, jehož hlavní činností bude jazykové vzdělávání osob. V práci jsou shrnuty teoretické poznatky pro založení podniku, a provedeny analýzy z finančního, organizačního a marketingového hlediska, na základě těchto teoretických poznatků a analýz trhu je navržen koncept podniku, který by uspokojil potřeby potencionálních zákazníků a byl zároveň výdělečným a konkurenceschopným.
Návrh nízkonákladové marketingové propagace podniku
Pelán, Tomáš ; Coufalík, Ondřej (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou a návrhem nízkonákladové marketingové komunikace a metodami pro zvyšování loajality zákazníků společnosti Survio, s. r. o. na trhu ve Španělsku. První část práce vymezuje termíny v oblasti marketingu online služeb. Druhá část se skládá ze základního představení společnosti aanalýz klíčových oblastí a okolí společnosti. Třetí část práce na tyto analýzy navazuje a na základě nich definuje návrhy pro zlepšení současné situace.
Marketingový výzkum (pro firmu, organizaci, aktuální zadaný problém)
Kováčová, Andrea ; Kožoušková, Iva (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků společnosti FIWA servis s.r.o. Teoretická část práce se věnuje vymezení hlavních marketingových pojmů, metodami a technikami marketingového výzkumu. Praktická část poskytuje analýzu spokojenosti zákazníků zprostředkovanou na základě dotazníkového šetření. Cílem bakalářské práce je vyhodnotit teoretické poznatky spolu s praktickou analýzou a stanovit výslednou koncepci vedoucí k zajištění rozvoje podniku.
Marketingový mix TK Orel Telnice
Zámečníková, Klára ; Kuneš, Jaroslav (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce bylo rozšířit portfolio nabízených služeb Tanečního klubu Orel Telnice a pro tyto navrhované služby zpracovat marketingový mix. Práce obsahuje analýzu externího i interního prostředí a z ní vyplývající návrhy pro nové služby. Navrhované služby jsou složené ze dvou částí a pro každou je zpracovaný marketingový mix, který zahrnuje definování služby, cenu, propagaci a distribuci. Práce obsahuje také vyčíslení nákladů a výnosů spojených s realizací nových služeb.
Výběr a aplikace vhodné marketingové strategie nového podniku
Kramář, Jan ; Růžičková, Hana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se skládá z teoretické části, v níž se zabývá shromážděním potřebných informací o marketingu, trzích, metodách vnější a vnitřní analýzy podnikatelského prostředí a tvorbě marketingové strategie podniku. V praktické části je nejprve několika metodami zpracována analýza prostředí a následně na základě získaných informací navržena marketingová strategie nově vznikajícího podnikatelského subjektu v oblasti poskytování IT služeb.
Marketingový výzkum
Šmerda, Lukáš ; Mráček, Pavel (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti GFS s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a návrhovou část. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, které jsou obsaženy v analytické části. Praktická část se zabývá analýzami společnosti a marketingovým výzkumem v podobě dotazníkového šetření. Analýzy jsou následně vyhodnoceny a na jejich základě navrženy návrhy na zlepšení současného stavu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 781 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.