Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 102 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategické plánování v podmínkách sportovních klubů - TASK Silueta Praha
Outratová, Anna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
4 Název: Strategické plánování v podmínkách sportovních klubů - TASK Silueta Praha Cíle: Cílem této diplomové práce je sestavení strategického plánu rozvoje pro soutěžní složku občanského sdružení TASK Silueta Praha na tříleté období od 1. července 2011 do 30. června 2014. Podpůrné úkoly reprezentují jednotlivé kroky strategického plánování. Metody: Analýza TASK Silueta Praha nabývá podoby případové studie. Pro získání hloubkové znalosti o současné situaci a budoucích možnostech tohoto klubu slouží kombinace těchto metod: kvalitativní rozhovor, analýza textů a dokumentů, dotazník a SWOT analýza. Výsledky: TASK Silueta Praha je velice atraktivním sportovním klubem pro děti a mládež z celé Prahy. Aby se však stala absolutní jedničkou na poli českých rock'n'rollových klubů, musí ve tříletém výhledu učinit celou řadu změn a podpořit stávající pozitivní charakterové vlastnosti. Navrhovaný strategický plán dotýkající se oblastí: sport, organizace, finance, marketing a sociální aktivity může této lepší budoucnosti výrazně napomoci. Klíčová slova: Strategické plánování, sportovní klub, cíle, poslání, situační analýza, plán.
Využití sportovních masáží ve sportovních klubech v regionu Mladá Boleslav
Sobotková, Kristýna ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Rotková, Hana (oponent)
Název práce: Využití sportovních masáží ve sportovních klubech v regionu Mladá Boleslav. Zpracovala: Kristýna Sobotková Vedoucí diplomové práce: PaedDr. Ladislav Pokorný Katedra: Katedra tělesné výchovy Cíl práce: Cílem práce je zmapovat a porovnat využívání regeneračních prostředků se zaměřením na sportovní masáže ve sportovních klubech různých sportovních odvětví, která se věnují nejvyšší soutěži v regionu Mladá Boleslav. Metoda práce: K tvorbě diplomové práce byla použita metoda dotazníku, rozhovoru analýzy a porovnání. Výsledky práce: Výsledkem je detailní prozkoumání vrcholových sportovních klubů v Mladé Boleslavi se zaměřením na regeneraci a využívání sportovních masáží. Nejlepší možnosti regenerace mají z testovaných klubů v Mladé Boleslavi fotbalisté a hokejisté. Tyto kluby mají podobné zázemí pro regeneraci, mají na výběr z celé řady regeneračních technik a maséři jim jsou dispozici každý den. Florbalisté mají svou masérku, ale nemají dostatečné zázemí pro regeneraci. Improvizovanou masérnu mají v posilovně a káď s ledovou vodou v šatně. Navíc dostávají příspěvky na návštěvy veřejných wellness zón v Mladé Boleslavi. Nejhorší podmínky mají závodnice aerobiku, které, i při svém zatížení, nemají ani své zázemí ani maséra. Regeneraci však nezanedbávají a navštěvují veřejné wellness zóny a...
Analýza marketingové komunikace sportovního klubu BK Lokomotiva Karlovy Vary
Houdková, Jana ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
ANALÝZA MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE SPORTOVNÍHO KLUBU BK LOKOMOTIVA KARLOVY VARY Cíle: Záměrem práce je zanalyzovat současný stav marketingové komunikace s diváky a sponzory u ženského basketbalového klubu Lokomotiva Karlovy Vary a navrhnout strategii pro zlepšení marketingové komunikace. Metody: V diplomové práci byly využity metody pozorování a osobního dotazování zkoumaných subjektů. Výsledky: Byla provedena analýza marketingové komunikace klubu, díky níž bylo zjištěno, že není na dostatečné úrovni a některé prvky marketingové komunikace zcela chybí. Na základě tohoto zjištění byly vytvořeny návrhy a doporučení na zlepšení této části marketingu. Návrhy byly vytvořeny tak, aby byly realizovatelné a prospěšné klubu. Klíčová slova: Marketing, marketingová komunikace, sportovní reklama, sponzoring, sportovní klub
Prognóza vývoje sportovního klubu HC Sparta Praha
Veselá, Anna ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kocour, Vladimír (oponent)
Název: Prognóza vývoje sportovního klubu HC Sparta Praha Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je na základě rozboru finanční analýzy uplynulých let navržení a sestavení tří možných prognóz vývoje finanční situace klubu HC Sparta Praha. Metody: V první fázi této práce bude sestavena finanční analýza z osmi uplynulých let. Data budou analyzována v rámci analýzy rozvahy a výkazu zisku a ztrát, po které bude následovat analýza poměrových ukazatelů. Třetí fází bude konstrukce Taflerova bankrotního modelu. Na základě výsledků finanční analýzy budou sestaveny tři prognózy, a to realistická, optimistická a pesimistická. Prognózy budou vytvořeny z minulého vývoje hodnot výnosů, nákladů a hospodářského výsledku do roku 2020. Pro modelování prognóz bude použita funkce Forecast z programu Excel. Výsledky: Z komparace výsledků finanční analýzy se sportovními úspěchy vyšlo najevo, že se finanční situace sportovního klubu HC Sparta Praha vyvíjí na základě sportovních výsledků extraligového týmu. Jednotlivé prognózy tak byly sestaveny na základě nejlepších let pro optimistickou prognózu, nejhorších let pro pesimistickou prognózu a všech osmi analyzovaných let co se realistické prognózy týče. Klíčová slova: finanční analýza, hokej, hokejový klub, sportovní klub, prognóza, prognostické metody
Strategický plán rozvoje SK Joudrs Praha
Dobrá, Tereza ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název práce Strategický plán rozvoje SK Joudrs Praha Cíl Práce Cílem této diplomové práce je sestavení strategického plánu rozvoje pro softballový klub Joudrs Praha na tříleté období od 1.10.2015 do 30.9.2018. Metody práce Kvalitativní rozhovor s předsedou klubu, kvalitativní rozhovor se sportovním manažerem klubu, analýza textů a dokumentů, SWOT analýza, monitoring, případová deskriptivní studie. Výsledky Analytická část diplomové práce byla postavena na případové deskriptivní studii a na monitoringu, který poskytl náhled do vnitřního prostředí klubu a na názory členů klubu na SK Joudrs Praha. Na základě rozhovorů byla vytvořena SWOT analýza, která ve shrnující tabulce propojila závislost mezi nejvýznamnějšími body. Ze SWOT analýzy vyplynula volba strategie. Z rozhovoru s předsedou klubu a analýzy textů a dokumentů byla sestavena finanční analýza klubu. Klíčová slova Strategické plánování, strategický plán, sportovní klub, SK Joudrs Praha, softball
Zapojení dětí staršího školního věku do činnosti sportovních kroužků v Berouně
Krbcová, Pavlína ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce) ; Hronzová, Marie (oponent)
Téma mé bakalářské práce je Zapojení dětí staršího školního věku do činnosti sportovních kroužků v Berouně. Cílem mé práce je zjištění a zhodnocení současné situace aktivního trávení volného času dětí staršího školního věku v Berouně. Chci zjistit, jaké sportovní kroužky jsou u dětí daného věku preferovány, zda jich je v Berouně dostatek a jaký druh sportovního kroužku v Berouně podle dětí chybí. Na základě daného problému jsem zformulovala následující otázky:  Je v Berouně dostatek sportovních kroužků pro děti staršího školního věku?  Jaké sportovní kroužky děti staršího školního věku navštěvují?  Navštěvují děti více sportovních kroužků nebo jiné zájmové kroužky?  Proč děti navštěvují sportovní kroužky? Moje práce se sestává z teoretické části, kde se zabývám strukturou a definicí volného času, sportu, věkových kategorií a charakteristikou několika vybraných sportovních kroužků v Berouně. Další částí je část výzkumná, kde jsem na základě vyhodnocení dotazníků sestavila tabulky a grafy, podle kterých jsem zodpověděla otázky položené v problému práce a vyhodnotila hypotézy. Mohu konstatovat, že na základě výzkumu se 3 hypotézy potvrdily a jedna ne. Na základě vyhodnocení výzkumu jsem došla k těmto závěrům:  V Berouně je dostatek sportovních kroužků pro děti staršího školního věku a většina...
Marketingová komunikace oddílu házené TJ Sokol Praha Vršovice
Chvalná, Martina ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název práce: Marketingová komunikace oddílu házené TJ Sokol Praha Vršovice Cíl práce: Cílem této bakalářské práce bylo vytvoření návrhu na úpravu marketingové komunikace oddílu házené TJ Sokol Praha Vršovice zaměřené na jeden z hlavních aktuálních problémů oddílu, kterým je velikost a struktura členské základny. V souvislosti s tímto návrhem bylo nutné provést marketingový výzkum k zjištění situace v oblasti užívání stávajících nástrojů marketingové komunikace. Metody: Vedle kvalitativní metody (rozhovor) bylo využito i metody kvantitativní (písemné dotazování). Výsledky: Data získaná z dotazníkového šetření byla zpracována ve výsledkové části. Na základě výsledků byl vytvořen návrh nové podoby marketingové komunikace zaměřené na nábor nových členů. Klíčová slova: marketingová komunikace, nábor členů, sportovní klub, házená
Odraz Nového občanského zákoníku v životě sportovních spolků na lokální úrovni
Šťastný, Šimon ; Slepičková, Irena (vedoucí práce) ; Novotný, Jiří (oponent)
Název: Odraz Nového občanského zákoníku v životě sportovních spolků na lokální úrovni Cíle: Cílem této diplomové práce je na základě kvalitativního výzkumu, konkrétněji pomocí hloubkového interview, zjistit změny v životě lokálních sportovních spolků v rámci Nového občanského zákoníku. Mezi konkrétní úkoly pak patří výzkum rozdílů v organizačním, účetním a daňovém řízení spolků a návrh doporučení, která by spolkům usnadnila přechod na Nový občanský zákoník. Metody: Tato práce využívá kvalitativní metody, konkrétněji hloubkového interview, které nejlépe pomáhá komplexně nahlédnout na celou problematiku. Polostrukturovaný rozhovor je veden prostřednictvím předpřipravených otázek, které si však respondent bude flexibilně upravovat dle konkrétní situace a reakcí dotazovaného. V případě dostupnosti bude také výzkumník analyzovat legislativní dokumenty dotazovaných spolků a pobočných spolků, tak aby upřesnil a zároveň ověřil odpovědi v rámci výzkumu. Vše je doplněné o zjednodušenou analýzu veřejného rejstříku, která napomůže zjistit současný stav reakcí sportovních spolků na změny NOZ. Výsledky: Na základě výzkumu bylo zjištěno, že spolky, které jsou určitým způsobem propojeny se soukromým sektorem nebo spolky, o které je dobře postaráno v rámci zastřešujících organizací a spolky, které mají mezi svými...
Mnohočinnostní pojetí dětského kroužku
Lein, David ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Hrabinec, Jiří (oponent)
Porovnání různých sportovních činností z hlediska jejich vlivu na složky tělesného rozvoje. Zjištění současné nabídky pohybových aktivit a zájmu dětí o různé aktivity. Výběr vhodných činností, sestavení ročního plánu, posouzení finanční, časové a personální náročnosti. Vytvoření konceptu všeobecně zaměřeného víceaktivitového sportovního kroužku pro rozvoj pohybových dovedností a zvyšování tělesné zdatnosti. Rozšíření povědomí dětí o sportovních aktivitách, budování zájmu o aktivní trávení volného času, pěstování vztahu ke sportu, prohloubení vztahu k přírodě a k pohybu v otevřeném prostoru, zlepšování sociálních vztahů. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Marketingový mix vybrané sportovní organizace
Horák, Martin ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Autor: Martin Horák Název: Marketingový mix vybrané sportovní organizace Cíl: Hlavním cílem této bakalářské práce je sestavit doporučení jednotlivých nástrojů marketingového mixu pro sportovní klub. Aby bylo tohoto cíle dosaženo, musí nejprve dojít ke zhodnocení současného stavu. Aplikace navržených doporučení povede ke zvýšení kvality poskytovaných služeb, větší spokojenosti zákazníků a členů klubu a k celkovému zlepšení fungování klubu. Metody: K analýze marketingového mixu je využito kvalitativního výzkumu pomocí polostrukturovaného rozhovoru, který je proveden s managementem klubu, s rodiči a s dospělými členy klubu. Výsledky: Na základě zhodnocení současného marketingového mixu byly vytvořeny návrhy na jeho zlepšení. Nejvíce doporučení se naskytlo u produktu a propagace, jelikož se jedná o velmi důležité nástroje pro klub a také jim bylo v rozhovorech věnováno nejvíce času. Závěr: V závěru je srhrnut průběh práce a objevují se zde nejdůležitější návrhy pro zlepšení. Stejně tak jsou zde zahrnuty zajímavé a komplikované návrhy. Klíčová slova: marketing, marketingový výzkum, sportovní klub, taekwondo, trénink, produkt, cena, propagace, distribuce, lidé, proces, prezentace, služby

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 102 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.