Název: Marketingový mix vybrané sportovní organizace
Překlad názvu: Marketing mix the choosen sport organisation
Autoři: Horák, Martin ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; distribuce; lidé; marketing; marketingový výzkum; prezentace; proces; produkt; propagace; služby; sportovní klub; taekwondo; trénink; distribution; marketing; marketing research; people; presentation; price; process; product; promotion; services; sports club; taekwondo; training

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/147619

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-451024


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-09-26, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet