Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový plán Pražské tělovýchovné unie
Chvalná, Martina ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název práce: Marketingový plán Pražské tělovýchovné unie Cíl práce: Cílem této diplomové práce bylo vytvoření návrhu marketingového plánu pro Pražskou tělovýchovnou unii, včetně analýz vnějšího a vnitřního prostředí s úmyslem zlepšit prosperitu této organizace pomocí marketingových aktivit. Metody: Vedle kvalitativní metody (rozhovory a panel expertů) bylo využito i metody kvantitativní (písemné a elektronické dotazování). Výsledky: Data získaná z dotazníkového šetření a z panelu expertů byla zpracována v praktické části této diplomové práce. Spolu s náměty z rozhovorů byla na základě těchto výsledků zvolena marketingová strategie a vhodná skladba nástrojů marketingového mixu, sloužící k dosažení marketingových cílů organizace. Klíčová slova: marketingový plán, marketingový mix, Pražská tělovýchovná unie, PTU Praha, sportovní organizace, nezisková organizace, PEST, SWOT
Marketingová komunikace oddílu házené TJ Sokol Praha Vršovice
Chvalná, Martina ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název práce: Marketingová komunikace oddílu házené TJ Sokol Praha Vršovice Cíl práce: Cílem této bakalářské práce bylo vytvoření návrhu na úpravu marketingové komunikace oddílu házené TJ Sokol Praha Vršovice zaměřené na jeden z hlavních aktuálních problémů oddílu, kterým je velikost a struktura členské základny. V souvislosti s tímto návrhem bylo nutné provést marketingový výzkum k zjištění situace v oblasti užívání stávajících nástrojů marketingové komunikace. Metody: Vedle kvalitativní metody (rozhovor) bylo využito i metody kvantitativní (písemné dotazování). Výsledky: Data získaná z dotazníkového šetření byla zpracována ve výsledkové části. Na základě výsledků byl vytvořen návrh nové podoby marketingové komunikace zaměřené na nábor nových členů. Klíčová slova: marketingová komunikace, nábor členů, sportovní klub, házená
Marketingový plán Pražské tělovýchovné unie
Chvalná, Martina ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název práce: Marketingový plán Pražské tělovýchovné unie Cíl práce: Cílem této diplomové práce bylo vytvoření návrhu marketingového plánu pro Pražskou tělovýchovnou unii, včetně analýz vnějšího a vnitřního prostředí s úmyslem zlepšit prosperitu této organizace pomocí marketingových aktivit. Metody: Vedle kvalitativní metody (rozhovory a panel expertů) bylo využito i metody kvantitativní (písemné a elektronické dotazování). Výsledky: Data získaná z dotazníkového šetření a z panelu expertů byla zpracována v praktické části této diplomové práce. Spolu s náměty z rozhovorů byla na základě těchto výsledků zvolena marketingová strategie a vhodná skladba nástrojů marketingového mixu, sloužící k dosažení marketingových cílů organizace. Klíčová slova: marketingový plán, marketingový mix, Pražská tělovýchovná unie, PTU Praha, sportovní organizace, nezisková organizace, PEST, SWOT
Marketingová komunikace oddílu házené TJ Sokol Praha Vršovice
Chvalná, Martina ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název práce: Marketingová komunikace oddílu házené TJ Sokol Praha Vršovice Cíl práce: Cílem této bakalářské práce bylo vytvoření návrhu na úpravu marketingové komunikace oddílu házené TJ Sokol Praha Vršovice zaměřené na jeden z hlavních aktuálních problémů oddílu, kterým je velikost a struktura členské základny. V souvislosti s tímto návrhem bylo nutné provést marketingový výzkum k zjištění situace v oblasti užívání stávajících nástrojů marketingové komunikace. Metody: Vedle kvalitativní metody (rozhovor) bylo využito i metody kvantitativní (písemné dotazování). Výsledky: Data získaná z dotazníkového šetření byla zpracována ve výsledkové části. Na základě výsledků byl vytvořen návrh nové podoby marketingové komunikace zaměřené na nábor nových členů. Klíčová slova: marketingová komunikace, nábor členů, sportovní klub, házená

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.