National Repository of Grey Literature 2,969 records found  beginprevious2925 - 2934nextend  jump to record: Search took 0.02 seconds. 
The economics analysis of multifunctional sports facilitiy
Sýkora, Robert ; Novotný, Jiří (advisor) ; Bohuslav, Vladimír (referee)
The thesis deal with economic analysis of sports facility, that operates multifunction sports facility whose business is operating cableways and ski lift, sports facility and sports facility for recondition and regeneration. The thesis should give a general view of operating this kind of facility. It should introduce marketing mix of this company and through the use of financial analysis make a review of a management of this company.
Marketing strategy for E-commerce
Klega, Ondřej ; Stříteský, Václav (advisor) ; Kasan, Ondřej (referee)
This diploma thesis clarifies problems of the marketing strategy in e-commerce. It is generally devote to marketing management of the electronic shop and strategic marketing planning. It describes marketing strategie, their systematization and marketing strategies that can be used by e-shop.
Zavádění nového výrobku firmy DK Open, s.r.o. na trh
Bidlová, Karolína ; Kozlová, Taťána (advisor) ; Nováček, Jan (referee)
Teoreticko-metodologická část je věnována problematice marketingového mixu, novému výrobku, SWOT analýze, analýze konkurence, segmentaci trhu a popisu kroků procesu zavádění nového výrobku na trh. V praktické části je představena společnost DK OPEN, spol. s r. o., dále jsou aplikovány analýzy z teoretické části na zmiňovanou společnost. Na základě analýz je doporučeno firmě zavést konkrétní výrobek. V závěru je navrhnut marketingový mix tohoto nového výrobku.
Processing of marketing management in Rodenstock ČR s.r.o.
Toušová, Kateřina ; Ezrová, Hana (advisor)
In the nowadays hard competitive markets it is inevitable for company to have an accurate and well elaborate marketing management. Its achievment does not depend merely on perfect product but the best controlled marketing strategy, realization and supervision are essential as well. So that these are three parts of a marketing management which are linked tightly to each other. Outcome of that whole process is a marketing plan which helps to achieve the demanded goals.
Podniková studie
Černík, Peter ; Pirožek, Petr (advisor)
V práci je popísaný návrh podnikateľskej štúdie spoločnosti zo zameraním na internetový predaj a následnú donášku tovaru domov. Práca je zameraná na založenie podniku, marketingový mix, swot analýza, ďalej tiež popisuje obchodný plán, rozvahu, výkaz ziskov a strát, finančné toky a popis riadenia v organizačnej schéme. Cieľom je vyhodnotiť efektívnosť podľa jednotlivých parametrov k praktickej realizácii.
Analýza marketingového mixu s využitím segmentovaného přístupu společnosti Simcar v.o.s. 2004 - 2007
Černý, Tomáš ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Vávra, Oldřich (referee)
Analýza marketingového mixu s využitím metod segmentace trhu a benchmarkingu. Nalezení slabých míst a jejich eliminace. Přehodnocení dosavadní marketingové strategie.
Management and marketing of spa and hotel industry
Klímová, Eva ; Dědina, Jiří (advisor) ; Odcházel, Jiří (referee)
Cílem práce je na základě provedené marketingové analýzy navrhnout strategie a doporučení pro oblast marketingu vybraného lázeňského hotelu. Tato analýza byla provedena za pomoci klasických nástrojů marketingu, kterými jsou marketingový mix, SWOT analýza, PEST analýza, analýza konkurence a podobně. Praktická část je zaměřena na karlovarský hotel 5* Carlsbad Plaza, který je prvním spa a wellness hotelem v Karlových Varech.
Marketing hotelového zařízení
Lutovský, Jan ; Polívková, Jana (advisor)
Tato bakalářská práce se zabývá charakteristikou hotelnictví a hotelového zařízení. Poukazuje na důležitost používání marketingu v odvětví služeb. V teoretické části práce charakterizuje hotelnictví a popisuje standardizaci ubytovacích zařízení. Dále se bakalářská práce věnuje marketingu a marketingovému mixu. V praktické části je aplikována situační analýza a analýza marketingových nástrojů na vybraný penzion. Na základě těchto analýz je uvedeno doporučení.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě GRENA, a. s.
Chalašová, Olga ; Ezrová, Hana (advisor)
Práce obsahuje základní informace o firmě GRENA, a. s., seznamuje s její historií a vývojem. Informuje o hospodaření firmy a jejím postavení na trhu. Provádí analýzu nástrojů marketingového mixu v pořadí produkt, cena, distribuce a propagace. V závěru práce je podáno shrnutí zjištěných skutečností a vyjádření tykající se budoucnosti firmy. Součástí práce jsou přílohy, které přináší zajímavosti o firmě a na některé z nich je ve vlastním obsahu práce odkazováno.
Marketingový mix ve vybrané organizaci se zaměřením na komunikaci.
Bábová, Kateřina Bc. ; Kovář, František (advisor) ; Dočkalová, Lenka (referee)
Cílem práce je zjistit a popsat uplatňování nástrojů marketingového mixu, zvláště pak komunikačního mixu ve zvolené organizaci. Na základě získaných informací analyzovat situaci a navrhnout možná opatření.

National Repository of Grey Literature : 2,969 records found   beginprevious2925 - 2934nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.