Original title:
Marketingová strategie elektronického obchodu na trhu software
Translated title:
Marketing strategy for E-commerce
Authors:
Klega, Ondřej ; Stříteský, Václav (advisor) ; Kasan, Ondřej (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem práce je vypracování ucelené strategické koncepce v oblasti e-komerce, která je dále aplikována na internetový obchod devShop.cz. Nedílnou součástí této práce je situační analýza, která je základem pro stanovení cílů a celkové marketingové strategie. Závěr práce je věnován celkovému vyhodnocení dosažených cílů a hodnocení úspěšnosti marketingové strategie.This diploma thesis clarifies problems of the marketing strategy in e-commerce. It is generally devote to marketing management of the electronic shop and strategic marketing planning. It describes marketing strategie, their systematization and marketing strategies that can be used by e-shop.
Keywords:
e-commerce; marketing mix; marketing strategy; e-komerce; marketingová strategie; marketingový mix
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/8054