Original title: Marketingový mix ve vybrané organizaci se zaměřením na komunikaci.
Authors: Bábová, Kateřina Bc. ; Kovář, František (advisor) ; Dočkalová, Lenka (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Cílem práce je zjistit a popsat uplatňování nástrojů marketingového mixu, zvláště pak komunikačního mixu ve zvolené organizaci. Na základě získaných informací analyzovat situaci a navrhnout možná opatření.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5748

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3161


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share