Original title:
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě GRENA, a. s.
Authors:
Chalašová, Olga ; Ezrová, Hana (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce obsahuje základní informace o firmě GRENA, a. s., seznamuje s její historií a vývojem. Informuje o hospodaření firmy a jejím postavení na trhu. Provádí analýzu nástrojů marketingového mixu v pořadí produkt, cena, distribuce a propagace. V závěru práce je podáno shrnutí zjištěných skutečností a vyjádření tykající se budoucnosti firmy. Součástí práce jsou přílohy, které přináší zajímavosti o firmě a na některé z nich je ve vlastním obsahu práce odkazováno.
Keywords:
cena; distribuce; marketingový mix; produkt; propagace
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5764