Original title: Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě GRENA, a. s.
Authors: Chalašová, Olga ; Ezrová, Hana (advisor)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce obsahuje základní informace o firmě GRENA, a. s., seznamuje s její historií a vývojem. Informuje o hospodaření firmy a jejím postavení na trhu. Provádí analýzu nástrojů marketingového mixu v pořadí produkt, cena, distribuce a propagace. V závěru práce je podáno shrnutí zjištěných skutečností a vyjádření tykající se budoucnosti firmy. Součástí práce jsou přílohy, které přináší zajímavosti o firmě a na některé z nich je ve vlastním obsahu práce odkazováno.
Keywords: cena; distribuce; marketingový mix; produkt; propagace

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5764

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3174


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share