Original title: Management a marketing lázeňství a hoteliérství
Translated title: Management and marketing of spa and hotel industry
Authors: Klímová, Eva ; Dědina, Jiří (advisor) ; Odcházel, Jiří (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Cílem práce je na základě provedené marketingové analýzy navrhnout strategie a doporučení pro oblast marketingu vybraného lázeňského hotelu. Tato analýza byla provedena za pomoci klasických nástrojů marketingu, kterými jsou marketingový mix, SWOT analýza, PEST analýza, analýza konkurence a podobně. Praktická část je zaměřena na karlovarský hotel 5* Carlsbad Plaza, který je prvním spa a wellness hotelem v Karlových Varech.
Keywords: hotelnictví; lázeňství; management; marketing; marketingová analýza; marketingový mix

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6176

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3424


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share