Original title:
Management a marketing lázeňství a hoteliérství
Translated title:
Management and marketing of spa and hotel industry
Authors:
Klímová, Eva ; Dědina, Jiří (advisor) ; Odcházel, Jiří (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Cílem práce je na základě provedené marketingové analýzy navrhnout strategie a doporučení pro oblast marketingu vybraného lázeňského hotelu. Tato analýza byla provedena za pomoci klasických nástrojů marketingu, kterými jsou marketingový mix, SWOT analýza, PEST analýza, analýza konkurence a podobně. Praktická část je zaměřena na karlovarský hotel 5* Carlsbad Plaza, který je prvním spa a wellness hotelem v Karlových Varech.
Keywords:
hotelnictví; lázeňství; management; marketing; marketingová analýza; marketingový mix
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6176