Original title: Analýza marketingového mixu s využitím segmentovaného přístupu společnosti Simcar v.o.s. 2004 - 2007
Authors: Černý, Tomáš ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Vávra, Oldřich (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Analýza marketingového mixu s využitím metod segmentace trhu a benchmarkingu. Nalezení slabých míst a jejich eliminace. Přehodnocení dosavadní marketingové strategie.
Keywords: automobilový trh; Marketingový mix; reklama; segmentace; Suzuki

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6185

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3430


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share