Original title: Zavádění nového výrobku firmy DK Open, s.r.o. na trh
Authors: Bidlová, Karolína ; Kozlová, Taťána (advisor) ; Nováček, Jan (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Teoreticko-metodologická část je věnována problematice marketingového mixu, novému výrobku, SWOT analýze, analýze konkurence, segmentaci trhu a popisu kroků procesu zavádění nového výrobku na trh. V praktické části je představena společnost DK OPEN, spol. s r. o., dále jsou aplikovány analýzy z teoretické části na zmiňovanou společnost. Na základě analýz je doporučeno firmě zavést konkrétní výrobek. V závěru je navrhnut marketingový mix tohoto nového výrobku.
Keywords: charakteristika společnosti; marketingový mix; nový výrobek; proces vývoje nových výrobků; změna výrobkového portfolia společnosti

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/7989

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3984


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share