| |
| |
|
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Havlíková, Žaneta ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Vítek, David (oponent)
Cílem práce je charakterizovat zvolenou firmu, analyzovat uplatňování jednotlivých nástrojů marketingového mixu, to znamená produktu, ceny, distribučních cest a marketingové komunikace. Dalším cílem práce jsou návrhy na opatření. K nim budou nápomocné dotazníky, vytvořené autorkou, zkoumající uplatňování nástrojů marketingového mixu u samotných zákazníků.
|
| |
|
Analýza marketingového mixu značky Brise
Klouček, Radek ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Procházková, Kateřina (oponent)
Značka Brise je jednou z nejdéle působících značek na českém trhu v kategorii osvěžovačů vzduchu. Úvodní část se věnuje seznámení s touto kategorií a jejímu vývoji v České republice a na Slovensku. Hlavním cílem práce je zjištění příčin poklesu tržního podílu značky Brise prostřednictvím analýzy marketingového mixu v porovnání s marketingovými nástroji používanými konkurencí. V diplomové práci je použito metod analýzy a deskripce. Na závěr jsou formulovány doporučení, která mohou pomoci značce Brise stát se leadrem trhu.
|
|
BTL marketingové komunikace a jejich význam pro budování značky.
Kristlová, Markéta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hauptová, Petra (oponent)
Tato diplomová práce se skládá ze dvou hlavních částí - teoretické a praktické. V rámci teoretické části je popsán marketingový mix, vývoj marketingových komunikací, komunikační kampaň a jednotlivé nástroje komunikačního mixu se zaměřením na BTL marketingové komunikace (Sales Promotion, Direct marketing a Nová média) a jejich význam pro budování značky. Praktickou část tvoří analýza BTL online komunikační kampaně společnosti Ford Motor Company pro novou Fiestu. Cílem této práce je na základě analýzy BTL online komunikační kampaně společnosti Ford dokázat, že BTL komunikace jsou stále důležitější pro oslovení zákazníka a budování značky.
|
| |
| |
| |
| |