Název:
Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku Kostelecké uzeniny
Překlad názvu:
Analysis of Marketing Mix Tools in Kostelecke uzeniny a.s.
Autoři:
Vašíčková, Denisa ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Chrápková, Taťána (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce si klade za cíl analyzovat využívání nástrojů marketingového mixu podniku Kostelecké uzeniny a.s. z pohledu inovačního procesu podniku (redesign) a měnících se trendů na trhu (inovační procesy produktových mixů). Zhodnotit současnou situaci a navrhnout případná zlepšení.The objective of this work was to evaluate application of marketing mix tools in the company Kostelecke uzeniny a.s. from perspective of the innovation process (redesign) and changing trends on the market, to evaluate actual situation and propose improvements.
Klíčová slova:
marketing; marketingový mix; produkt; marketing; marketing mix; product
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14743