Název:
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Rašelina, a.s.
Překlad názvu:
Analysis of Marketing Mix Tools in "Rašelina, a.s."
Autoři:
Kolářová, Pavlína ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Klimeš, Josef (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je charakterizovat podnik, provést analýzu současného stavu jednotlivých nástrojů marketingového mixu, zhodnotit vhodnost jejich užití ve firmě a navrhnout případná závěrečná doporučení ke zlepšení situace.The main goal of this research paper is to define the main characteristics of the company and analyze the current status of each element of their marketing mix. After that I will evaluate the effective use of these elements and make recommendations for improvements.
Klíčová slova:
cena; distribuce; marketingový mix; produkt; propagace; SWOT analýza; marketing mix; place; price; product; promotion; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14331