Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingového mixu značky Brise
Klouček, Radek ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Procházková, Kateřina (oponent)
Značka Brise je jednou z nejdéle působících značek na českém trhu v kategorii osvěžovačů vzduchu. Úvodní část se věnuje seznámení s touto kategorií a jejímu vývoji v České republice a na Slovensku. Hlavním cílem práce je zjištění příčin poklesu tržního podílu značky Brise prostřednictvím analýzy marketingového mixu v porovnání s marketingovými nástroji používanými konkurencí. V diplomové práci je použito metod analýzy a deskripce. Na závěr jsou formulovány doporučení, která mohou pomoci značce Brise stát se leadrem trhu.
Finanční analýza Škoda Auto, a.s.
Klouček, Radek ; Kopalová, Helena (vedoucí práce) ; Metzlová, Hana (oponent)
Práce se zabývá zhodnocením finanční pozice jedné z největších výrobních společností v ČR. Toto hodnocení je založeno na analýze účetních výkazů, poměrové analýze, bilančních pravidlech, Altmanově a IN indexu, Du-Pontově rozkladu a analýze ukazatele EVA.

Viz též: podobná jména autorů
2 Klouček, Roman
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.