Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  začátekpředchozí28 - 37  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Testování spotřebních produktů na základě preferencí spotřebitelů
SOCHEROVÁ, Klára
Stanovení preferencí atributů mobilních telefonů jsem provedla na základě spotřebitelského výzkumu uskutečněného online pomocí dotazníku vytvořeného v aplikaci Google Docs. Díky dotazníku jsem od respondentů získala hodnocení důležitosti na 19 funkčních parametrů a pomocí tohoto hodnocení jsem spočetla váhy pro jednotlivé parametry a různé segmenty spotřebitelů. Rozdíly v důležitosti atributů pro vybrané segmenty jsem zaznamenala především mezi věkovými kategoriemi a pohlavím. Generace teenagerů preferuje Bluetooth či velkou paměťovou kapacitu mobilního telefonu a to i v podobě paměťových karet. Dotázaní dříve narození muži přikládají největší důležitost stejným atributům jako teenageři, ale pro ženy stejné kategorie je rozhodující především vizuální stránku telefonu zastoupená velikostí displeje, rozměry či hmotností. Mezi jednotlivými parametry neuspěla funkce TV, kterou všechny segmenty a i respondenti celkově umístili až na poslední místa pomyslného žebříčku důležitosti Doporučené telefony jsem stanovila na základě vypočtených vah atributů, bodového hodnocení experta a cenách vybraných mobilních telefonů. Do pětice doporučených produktů uvádím telefony značek "NOKIA 6300", "SONY ERICSSON W910i", "NOKIA 3110", "SONY ERICSSON W760i" a "SAMSUNG SGH i8510".
Možnosti plateb za zboží a služby pomocí mobilních telefonů
Mach, Michal ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Kubíček, Jovan (oponent)
Tato práce je zaměřena na problematiku plateb za zboží a služby pomocí mobilních telefonů. Oblast mobilních plateb je potencionálním platebním systémem budoucnosti. To, do jaké míry budou mobilní platby v budoucnu využity, však nezávisí jen na využití jednotlivých aplikací a technologií, ale také na připravenosti potencionálních uživatelů na tyto technologie a ochotě uživatelů je naplno využívat. Cílem práce je přinést ucelený pohled na tuto problematiku, analyzovat současné možnosti využití jednotlivých technologií pro platby mobilním telefonem, zmapovat současnou situaci v segmentu mobilních plateb a přinést pohled na možný budoucí vývoj. Práci lze rozdělit do tří částí. První, teoretická část, definuje mobilní platby, uvádí čtenáře do problematiky zavádění mobilních plateb a popisuje možnosti využití těchto technologií. Druhá, praktické část, je rozborem dotazníku. Tento dotazník je primárně zaměřen na využití aplikací mobilních plateb mezi uživateli mobilních telefonů v České republice. Při vyhodnocování dotazníku je dán důraz na vyvození závěrů, které by mohly být využity při zavádění mobilních plateb. Třetí část je pak ukázkou možných aplikací mobilních plateb v dalších oborech. Čtenáři této bakalářské práce by tak měli získat ucelenou představu o problematice mobilních plateb, technologiích a aplikacích mobilních plateb. Případně získat informace o možnostech využití těchto plateb ve své oblasti podnikání.
Efektivita mobilní reklamy
Strnadová, Marie ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Blažková, Jana (oponent)
V první části tato práce představuje přehled druhů mobilní reklamy včetně plateb za toto nové médium, předpokladů k vývoji a závěrem poskytuje srovnáním s ostatními klasickými médii její pozici na trhu s reklamou. Druhá část práce je věnována především praktickým ukázkám již proběhlých studií jak na českém, tak i zahraničním trhu. Celá tato část je zakončena doporučením jak co nejefektivněji mobilní reklamu provádět.
Analýza mobilního trhu v České republice a na Slovensku
Burianová, Monika ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Dočkálek, Libor (oponent)
Diplomová práce ?Analýza mobilního trhu v České republice a na Slovensku? se věnuje detailnímu rozboru trhů s mobilními technologiemi v těchto dvou zemích. Jejím hlavním cílem je vypracování přehledné a ucelené analýzy mobilního trhu v ČR a na Slovensku především z pohledu klíčových hráčů a tržního prostředí, a provedení srovnání těchto dvou trhů.
Využití technologií (GPS, mobilní telefon) pro identifikaci polohy různých subjektů (aut, lidí, dítěte)
Brožová, Martina ; Pokorný, Pavel (vedoucí práce)
Shrnutí jednotlivých technologií, které identifikují polohu lidí, dětí, zvířat a majetku. Jejich výhody a možná zneužití. Výhled do budoucna.
Metody kvantifikace hodnoty pro zákazníka u elektronických produktů
Chalupová, Lucie ; Vlček, Radim (vedoucí práce) ; Heřman, Jan (oponent)
Práce si klade za cíl přiblížit jednotlivé metody kvantifikace hodnoty pro zákazníka a následně je aplikovat na vybraném objektu, kterými jsou tři vybrané mobilní telefony. V práci jsou pomocí vybraného objektu analyzovány rozdíly mezi jednotlivými metodami, interpretovány dosažené výsledky a zhodnoceny výhody a nevýhody jednotlivých metod.
Význam mobilního telefonu v životě mladých Rusů
Faiklová, Iva ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Melniková, Lea (oponent)
Mobilní komunikace se stala nezbytnou součástí života a pro mnohé se stal mobilní telefon součástí životního stylu. Pro mobilní operátory je to zase velmi lukrativní obchod. Ruský trh je specifický nejen svojí obrovskou rozlohou, ale také možnostmi, které v případě úspěšně zvládnutého vstupu představuje. Trh s 142,8 mil. obyvatel je zároveň i pomyslnou vstupní bránou na trhy mobilních operátorů v celém SNS, a to je opravdu neodolatelná výzva. Chtějí-li případní zájemci z řad zahraničních společností, ale i ti, kteří jsou na ruském trhu již mnoho let, nabídnout správné služby, které zákazníci opravdu uvítají, musí je dobře znát. A aby své potenciální i stávající klienty mohli mobilní operátoři pochopit, musí vědět, co jejich klienti chtějí. Právě analýza těchto potřeb, zvyků, požadavků a očekávání klientů mobilních operátorů je cílem této diplomové práce.
Analýza telekomunikačního trhu
Hermann, Peter ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Šafka, Jan (oponent)
Tato diplomová práce detailně analyzuje český trh elektronických komunikací. Podrobně jsou zde popsáni všichni hlavní hráči trhu, jejich vývoj a vzájemné vazby. Práce dále analyzuje současné tržní rozdělení na dílčích telekomunikačních segmentech (data, hlas, mobilní produkty), procentuelní zastoupení jednotlivých operátorů, poskytované služby a hlavní zdroje příjmů. Na těchto statistikách jsou potom vystavěny predikce dalšího vývoje trhu a popis hlavních trendů v následujících letech. Samostatná část je věnována problematice podnikání v oboru elektronických komunikací. Ta popisuje pravidla a požadavky vstupu na trh, vymezení nejperspektivnějších oblastí a definice omezujících faktorů. Rozebrány jsou jak finanční, tak také legislativní aspekty. V modelovém příkladu je poskytnuta orientační představa o možných nákladech na stavbu telekomunikačních sítí, značný prostor je věnován také hlavním právním normám, které tuto oblast upravují.
Mobil marketing
Engelová, Kateřina ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Mobil marketing - reklama a podpora prodeje prostřednictvím mobilních telefonů. Technologické a kulturní předpoklady vzniku tohoto odvětví. Mobil marketing a marketingový mix, možnosti synergie. Nástroje mobil marketingu - reklamní SMS a MMS, lokační služby, soutěže, ankety a hlasování, věrnostní systémy, mobilní obsah. Subjekty mobil marketingu. M-komerce. Využití pro podnikové aplikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   začátekpředchozí28 - 37  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.