Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 107 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řízení motivace a stimulace ve vybrané společnosti
HOSPODÁŘSKÁ, Monika
Bakalářská práce se zabývá problematikou řízení pracovní motivace a stimulace zaměstnanců ve společnosti RICHMONT - CZ a.s. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a definice pracovní motivace, stimulace, motivačních a stimulačních prostředků. Praktická část je zaměřena na hodnocení pracovní motivace a stimulace ve firmě. Prostřednictvím dotazníkového šetření předloženého celkem 100 zaměstnancům byly získány informace o jejich pracovní motivaci a stimulaci. Na základě analýzy dat z dotazníkového šetření jsou výsledky statisticky zpracovány do tabulek a grafů. Na základě výsledků získaných statistickým zpracováním jsou vedení společnosti předložena opatření, doporučení a návrhy na zlepšení pracovní motivace a stimulace zaměstnanců.
Poetika Ivana Slavíka
MILOTOVÁ, Klára
Diplomová práce se bude zabývat kompletní básnickou tvorbou Ivana Slavíka. Pomocí formální a motivické analýzy bude charakterizována poetika tohoto autora křesťanského zaměření. V rámci formální analýzy sbírek bude naznačen vývoj autorovy poetiky od metrického verše k verši volnému, zmíněny rovněž budou specifika veršů a básní v próze. V motivické analýze budou zkoumány motivy z hlediska jejich dynamického posouvání napříč autorovou básnickou tvorbou. Součástí metodologie bude představení subjektů podílejících se na literárním díle v pojetí Miroslava Červenky, pojetí motivu bude vycházet z poznatků Daniely Hodrové.
Motivace ke studiu studijního programu speciální pedagogika
STRNADOVÁ, Jitka
Bakalářská práce se zabývá motivací studentů ke studiu studijního programu speciální pedagogiky. Konkrétně se v práci autorka zaměřila na studenty z JCU, UJAKu, UPOLu, kteří studují první nebo druhý ročník. Cílem práce je odhalit, zda motivace studentů ke studiu je spíše vnitřní nebo vnější.
Motivace pracovníků pomáhajících profesí k práci v Hospici sv. Jana N. Neumanna v Prachaticích
PUDIVÍTROVÁ, Tereza
Bakalářská práce se zabývá motivací pracovníků pomáhajících profesí, zastoupených v hospici, k vykonávané práci. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První kapitola popisuje motivaci a motivy. Druhá kapitola popisuje smysl života spolu s hodnotami, postoji a cíli. Třetí kapitola se zaměřuje na hospic a multidisciplinární tým. V praktické části se nachází jedna kapitola, která představuje výzkum. Ve čtvrté kapitole, a zároveň poslední, se snažím interpretovat informace, které jsem získala prostřednictvím strukturovaných rozhovorů s otevřenými otázkami s jednotlivými členy multidisciplinárního týmu. Soustřeďuji se na motivy, které vedly pracovníky v přímé péči k výběru práce v hospici. Dále zkoumám pohledy pracovníků na smysl života a případné změny postojů v osobním životě po zkušenosti práce v hospicovém zařízení.
Identifikace vzdělávacích potřeb u všeobecných sester
Baláčková, Veronika ; Marsová, Jana (vedoucí práce) ; Svobodová, Dana (oponent)
BALÁČKOVÁ, Veronika. Identifikace vzdělávacích potřeb u všeobecných sester. Bakalářská práce na téma Identifikace vzdělávacích potřeb u všeobecných sester se zabývá motivy a důvody všeobecných sester pro další vzdělávání. Věnuje se historii vzdělávání všeobecných sester ve světě a v České republice, mezinárodním kritériím pro kvalifikační přípravu všeobecných sester a jejich pohledem na současný systém vzdělávání. Analyzuje potřebu vzdělávání a motivy k učení, přibližuje také faktory ovlivňující učení. V závěru se věnuje formám celoživotního vzdělávání. V empirické části zkoumá důvody a motivy dalšího vzdělávání všeobecných sester v současnosti a zároveň hodnotí názor všeobecných sester na tuto problematiku. Klíčová slova: všeobecná sestra, vzdělávání, potřeba, motiv, učení, formy celoživotního vzdělávání
Problematika motivace žáků II. stupně základních škol
Mazúchová, Ráchel ; Sedláčková, Daniela (vedoucí práce) ; Kasíková, Hana (oponent)
Práce si klade za cíl zmapovat problematiku související s motivací k učení (respektive jejím nedostatkem) u žáků druhého stupně základních škol. Pokouší se analyzovat vlivy, které motivaci ve škole snižují či komplikují, a zaměřuje se na nejčastější následky frustrace potřeb ve školním prostředí - nudu a strach. Zároveň se zabývá možnostmi vzbuzování potřeb poznávacích, výkonových a sociálních, které pro motivaci ve škole hrají klíčovou roli, a snaží se odpovědět na otázky po způsobech a prostředcích, jimiž lze motivaci k učení žáků, s přihlédnutím k jejich vývojovým specifikům, zvýšit. Zvláštní pozornost v souvislosti s tímto tématem je věnována vlivu interakce učitel - žák. Empirická část obsahuje postřehy z praxe; tyto postřehy tvoří doplněk k poznatkům z teoretické části.
Motivační faktory osobních asistentů Klubu Hornomlýnských
Hedlová, Marie ; Hájková, Vanda (vedoucí práce) ; Hádková, Kateřina (oponent)
U n iv er zita K ar lov a PEDAGOGICKÁ FAKULTA SPECIÁLNÍ PEDAGOGIKA MOTIVAČNÍ FAKTORY OSOBNÍCH ASISTENTŮ KLUBU "HORNOMLÝNSKÁ" Závěrečná bakalářská práce Autor: Marie Hedlová Obor: Speciální pedagogika Forma studia: kombinovaná Vedoucí práce: Doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. Datum odevzdání práce: 30.4.2013 Prohlášení: Prohlašuji, že jsem bakalářskou práci na téma "Motivační faktory osobních asistentů" zpracovala samostatně, za použití uvedené literatury a po odborné konzultaci s Doc. PaedDr. Vandou Hákovou, Ph.D. V Roztokách dne 30.4.2013 ………………………………. Marie Hedlová Poděkování: Úvodem bych touto cestou ráda poděkovala vedoucí mé bakalářské práce Doc. PaedDr. Vandě Hájkové, Ph.D. za odbornou pomoc, konzultace a cenné rady při vypracování této práce. Velké poděkování také patří všem osobním asistentům, kteří poctivě vyplnili dotazník a tím přispěli ke kvalitnímu zpracování praktické části mé bakalářské práce. MOTIVAČNÍ FAKTORY OSOBNÍCH ASISTENTŮ KLUBU "HORNOMLÝNSKÁ" Motivational factors of personal assistants from "Hornomlýnská" club SOUHRN: Bakalářská práce se zabývá motivací osobních asistentů pracujících pro klub "Hornomlýnská". Teoretická část zahrnuje různé teoretické poznatky týkající se motivace, jako je její definice, rozdělení či její zdroje. Dále zde nalezneme několik jednotlivých teorií pracovní...
Motivační faktory ovlivňující práci ředitelek mateřských škol
Pokorná, Pavlína ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Magisterská práce s názvem Motivační faktory ovlivňující práci ředitelek mateřských škol si klade za cíl vymezit motivační faktory ovlivňujících práci ředitelů škol. Hlavním cílem výzkumného šetření je zjistit, které z motivačních, stimulačních a demotivačních faktorů ovlivňují práci ředitelek MŠ Pardubického kraje. Na základě kvantitativního a kvalitativního výzkumného šetření dojít k naplnění dílčích cílů. Prvním dílčím cílem je z vytvořených otázek pro výzkumné šetření a uskutečněním výzkumu mezi ředitelkami MŠ Pardubického kraje formou dotazníkového šetření a následné analýzy získaných dat, vyvodit závěr, jaké faktory motivační, stimulační, demotivační a do jaké míry ovlivňují práci ředitelek MŠ Pardubického kraje. Druhým dílčím cílem je porovnat motivační faktory ovlivňující práci vybraných dotazovaných ředitelek MŠ Pardubického kraje v různých fázích jejich profesního vývoje a určit změny působnosti těchto faktorů motivace. Z výzkumu vyplývá, že motivační faktory ovlivňují práci ředitelek MŠ spíše středně, stimulační faktory jsou v jejich práci převážně silně motivujícími a demotivační faktory působí silně demotivačně. Všechny faktory mají zásadní vliv na práci ředitelek MŠ po celou dobu jejich profesního vývoje. Tímto dojde k zodpovězení výzkumných otázek jaké motivační, stimulační a...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 107 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.