Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 112 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Brand Identity in Design of Industrial Product
Ondra, Martin ; Jelenčík, Branislav (oponent) ; Grall, Günther (oponent) ; Rajlich, Jan (vedoucí práce)
This thesis is concerned with study of the brand identity elements in the product. Current state of knowledge leads to findings about the brand identity, shape grammars and methods for exploring the similarities in the product. Works are focusing on capturing the brand identity and the development of a shape grammar tool that would help the designer in his creative process, but the literature lacks in study of the actual designing process. An actual brand identity is studied in terms of logo, colour and shape to a creation of a shape grammar. After the analysis a shape grammar based hypothesis of how the brand identity is transferred throughout the innovation process is formulated.
Strategický rozvoj značky
Laníková, Dana ; Borek, Jiří (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje značky zvoleného podniku, kterým je olomoucká cukrárna a kavárna Zmrzlinárium Café Centro, která se specializuje na výrobu a prodej zmrzliny. Na základě teoretických poznatků je provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí kavárny a zhodnocena současná situace kavárny. Analýzou konkurentů, zákazníků, dodavatelů a substitutů je určena stávající pozice značky na trhu kaváren a cukráren v Olomouci a blízkém okolí. Analýzou identity značky jsou odhaleny konkurenceschopné a rizikové oblasti v rámci dalšího rozvoje značky, které jsou zapracovány do návrhů řešení konceptu značky na podporu její konkurenceschopnosti do budoucna.
Proposal for New Brand Development
Tomanka, Peter ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The bachelor's thesis develops on the issue of strategic brand development of classic men's clothing. The work is divided into three parts. The theoretical part defines the theoretical basis, which are used to create and build brand strategy. After defining the theoretical knowledge, then the analytical part. This section can participate in market and customer research. The results of market analysis are processed in the work. These results serve as a basis for the creation of the proposal part.
Návrh marketingového plánu vinařství
Válka, Vojtěch ; Válka, Karel (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této práce je vytvoření kompletního marketingového plánu pro vinařství Ing. Karel Válka se zaměřením na branding. Práce se zaměřuje především na vytvoření jednotného komunikačního stylu značky. Vinařství se zabývá výrobou hroznů révy vinné, následnému zpracování, distribucí a propagací. Druhá kapitola je zaměřena na teorii o budování jednotného komunikačního stylu a sestavování marketingového plánu. Třetí kapitola je zaměřena na analýzu současného stavu, následně samotné sestavení „Brand manuálu“ pro vinařství Ing. Karel Válka a následný návod k jeho aplikování do praxe, vzhledem k současnému stavu.
Proposal for Brand Development
Ludvík, Matyáš ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals with the brand development of a start-up company Prostěvize s.r.o., which deals with home staging, which means the preparation of a property before selling it on the real estate market. First the current situation of the company is analyzed, then its brand, competitors and also the clients' opinions. All these findings are used for the proposals that are supposed to develop the brand of Prostěvize s.r.o.
Proposal for New Brand Development for Own Business Project
Šviha, Richard ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The bachelor's thesis focuses on the strategic development of my brand, Pastelle Apparel which is positioned in a niche part of the clothing market. The brand is currently in its conceptual stage; thus, this thesis covers all aspects behind this brand, together with a complete vision for its creation. To reach this desired goal, several theoretical models, methods, and experiments were conducted to first create the brand itself on a theoretical level, second to gauge customer interest, and third to analyze the competition on the market. These methods together with my vision for this brand are key to the successful creation of my brand.
Návrh opatření pro strategický rozvoj značky
Tvarožková, Klára ; Havíř, David (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhy opatření pro strategický rozvoj značky brněnského startupu, který se pohybuje na globálním trhu prvkové analýzy. V rámci práce budou představena teoretická východiska zaměřená na oblasti značky, business modelu,trhu, konkurence a zákazníků. Analytická část zkoumá aktuální situaci na trhu, přístup konkurence k rozvoji značky a také dosavadní značku samotného startupu. Návrhová část této diplomové práce vytváří možný model rozvoje značky společně s návrhy na implementaci a zvýšení povědomí
Packaging Design as a Marketing Tool and Desire to Purchase
Svetlíková, Ema ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The bachelor's thesis is focused on the packaging design of the selected company. Packaging is a powerful marketing tool since the majority of today's consumers are subject to impulse buying. The theoretical part of the bachelor's thesis begins with an explanation of marketing and branding concepts, along with customer behaviour with a link to packaging in all the mentioned areas. In the analytical part of this work, qualitative and competition research will be carried out in order to understand purchasing behaviour and create innovative proposals for packaging design in the contributions part of the thesis.
Návrh opatření pro strategický rozvoj značky malého podniku ve fázi internacionalizace
Palík, Václav ; Polák, Vojtěch (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem rámce pro rozvoj značky malé české technologické společnosti, která chce expandovat na zahraniční trhy. Současná značka společnosti, Stroje Polák, je na českém trhu dobře zavedená, ale v mezinárodní komunikaci není její název srozumitelný a může být vnímán jako odkaz na Polsko. Práce je rozdělena na teoretickou část definující klíčové pojmy související s řízením značky, analytickou část identifikující charakteristiky současné značky a návrhovou část kombinující dosavadní poznatky a předkládající návrh rozvoje značky pro expanzi na zahraniční trhy.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Švestka, Yadviga ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce přináší doporučení na zlepšení marketingového mixu společnosti na základě současného vyhodnocení společnosti a srovnání s jejími konkurenty v kosmetickém odvětví. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část vymezuje analýzy a metody pro zhotovení analytické části a definuje potřebné pojmy pro problematiku dané diplomové práce. Druhou částí práce je analytická část, která má za úkol najít konkurenty působící v odvětví s přírodní kosmetikou, zhodnotit stávající situaci kosmetických společností prostřednictvím vypracování analýzy Ko Floor, zhotovit analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku, zhodnotit současný marketingový mix a určit možné kroky k rozvoji zvolené společnosti pomocí SWOT analýzy. Poslední částí diplomové práce je zhotovení doporučení k rozvoji zvolené společnosti na základě získaných poznatků z předchozích částí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 112 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.