Název: Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Překlad názvu: Proposal to improve the marketing mix of the company
Autoři: Švestka, Yadviga ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dětská přírodní kosmetika; identita značky; komunikace značky; Marketing; marketingový mix; McKinsley 7 S model; osobnost značky; PESTE analýza; SWOT analýza; umístění značky; značka; brand communication; brand identity; brand personality; brand positioning; children nature cosmetics; Marketing; marketing mix; McKinsey7 S model; PESTE analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/212068

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-530328


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-07-23, naposledy upraven 2023-08-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet