Název: Návrh opatření pro strategický rozvoj značky
Překlad názvu: Proposal for Strategic Brand Development Activities
Autoři: Tvarožková, Klára ; Havíř, David (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: architektura značky; B2B; branding; budování značky; identita značky; konkurence; positioning značky; startup; Značka; zákazníci; B2B; Brand; brand architecture; brand building; brand identity; brand positioning; branding; competition; customers; startup

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/213304

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-531523


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-07-23, naposledy upraven 2023-08-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet