Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategie rozvoje cestovního ruchu Jihomoravského kraje
Harmáčková, Alena ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Abrhám, Josef (oponent)
Diplomová práce má za úkol předložit určený potenciál cestovního ruchu v Jihomoravském kraji a navrhnout strategii dalšího rozvoje cestovního ruchu v tomto kraji. Součástí práce je přehled základních pojmů destinačního managementu a marketingu, dále pak analýza stávající úrovně cestovního ruchu kraje, analýza primární a sekundární nabídky CR a SWOT analýza. Další části práce se věnují strategii rozvoje kraje, včetně jeho propagace, projektům programu ROP a navrhovaným možnostem dalšího rozvoje cestovního ruchu. Práce byla zpracována v rámci programu česko-rakouské spolupráce AKTION pod dohledem Prof. (FH) Dr. Michaela Maira ve Vídni.
Analýza cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Dytrychová, Hana ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Mlejnková, Lena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou cestovního ruchu v regionu Novopacko. Cílem práce je zhodnotit silné a slabé stránky destinace, definovat příležitosti a hrozby a sestavit SWOT analýzu. Práce zahrnuje teoretickou část, kde jsou objasněny základní termíny z oblasti marketingu destinace, a praktickou část, kde jsou analyzovány vybrané ukazatele. V poslední kapitole je zhotovena SWOT analýza a jsou navrhnuty určité změny, které by podpořily cestovní ruch v oblasti.
Destinační management a marketing cestovního ruchu města Tábor
KOLÁŘOVÁ, Ivana
Diplomová práce se zabývá analýzou podmínek, aktuální nabídky a poptávky po službách cestovního ruchu města a regionu Tábor. Nedílná část práce spočívá také ve formulaci návrhů pro podporu propagace a návštěvnosti cestovního ruchu v destinaci. Analytická část práce je zaměřena na analýzu vnitřního a vnějšího prostředí destinace, SWOT analýzu a analýzu řízení destinace. V závěrečné části práce je stanoven návrh nového destinačního marketingu města a regionu Tábor.
Návrh destinační karty pro destinaci Toulava
Drábová, Martina ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Vaníček, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá návrhem destinační karty pro region Toulava, ležící částečně na území Středočeského a Jihočeského kraje. Metodologická část pojednává o teorii destinačního managementu a marketingu. Destinační karty jsou druhem balíčku služeb, proto je v první části práce kladen důraz především na vysvětlení tohoto pojmu. Dále jsou rozebrány principy destinačních karet a uvedeny jak úspěšné, tak neúspěšné příklady z praxe. V praktické části práce je provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí destinace. Následně je uveden samotný návrh podoby destinační karty, vyplývající ze závěrů uvedených v předchozích kapitolách.
Analýza marketingových aktivit VisitBritain
Mészarosová, Jana ; Herget, Jan (vedoucí práce) ; Stejskalová, Martina (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingových aktivit britské centrály cestovního ruchu, VisitBritain. Teoretická část je zaměřena na marketing v cestovním ruchu s důrazem na destinační marketing. V druhé kapitole jsou rozebrány výkonové ukazatele cestovního ruchu Velké Británie a vnímání destinace očima návštěvníků. Poté následuje kapitola o marketingové strategii VisitBritain pro období 2010-2013 a marketingovém programu 2011-2015. Jelikož marketingová strategie i marketingový program vycházejí z velkolepých událostí, které Británie v poslední době zažila, diplomová práce ověřuje hypotézu, zdali měly Letní olympijské hry 2012 pozitivní vliv na příjezdový cestovní ruch Velké Británie. Poslední kapitola je věnována výsledkům kvantitativního výzkumu, který zjišťoval jestli olympijské hry motivovaly mladé lidi k návštěvě Británie.
Tvorba tematického produktu pro destinaci jižní Čechy
Čulíková, Veronika ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Vaníček, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na tvorbu nového tematického produktu, a to pro destinaci jižní Čechy. Práce je rozdělena do dvou částí, kde teoretická část nejprve vymezuje pojmy vztahující se k tematice diplomové práce a zabývá se marketingem destinace a procesem tvorby produktu destinace cestovního ruchu. V praktické části je na základě provedených analýz navržen koncept produktu, jehož smyslem je putování po místech, o kterých se zpívá v jihočeských lidových písních. V závěru jsou predikovány přínosy navrženého tematického produktu a zhodnocen jeho potenciál.
Výjezdový cestovní ruch segmentu mladých Čechů (18-34 let) do Německa
Kylarová, Markéta ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Sršeň, Radim (oponent)
Diplomová práce se zabývá výjezdovým cestovním ruchem mladých Čechů do Německa. Teoretická část je věnována problematice marketingového řízení destinace cestovního ruchu a charakteristice segmentu mladých. Praktická část se zabývá potenciálem Německa jako destinace cestovního ruchu mladých lidí z České republiky a představuje výsledky provedeného empirického šetření na poptávku po destinaci Německu mezi zástupci cílové skupiny.
Efektivita marketingové komunikace národních centrál cestovního ruchu na příkladu italského Enitu
Došlá, Ilona ; Herget, Jan (vedoucí práce) ; Jíšová, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zabývá propagací destinace Itálie na trhu cestovního ruchu v České republice. Cílem práce je zjistit jak je agentura ENIT aktivní v rámci propagace destinace Itálie na českém trhu. Teoretická část práce vymezuje pojem destinace cestovního ruchu a zabývá se managementem a marketingem destinace. Prakticka část se zaměřuje na Italskou Národní Agenturu pro Cestovní Ruch (ENIT) a její komparaci se společností Trentino Marketing S.p.A.. Hlavní součástí práce je vlastní výzkum marketingových aktivit obou subjektů, který je založen na analýze interních nebo veřejně dostupných informací.
Marketingová studie vybrané destinace
Nevrlá, Kateřina ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Jarolímková, Liběna (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou studii destinace Praha a jejím cílem je analýza a zhodnocení potenciálu pro rozvoj cestovního ruchu v Praze a jeho využití v marketingu Prahy jako destinace cestovního ruchu. Práce seznamuje se základními pojmy marketingu destinace cestovního ruchu - definuje marketingovou analýzu, segmentaci trhu, marketingovou strategii, marketingový mix a realizační plán spolu s kontrolou. Obsahuje analýzu marketingového prostředí Prahy, primární a sekundární nabídku destinace, identifikaci hlavních konkurentů, výsledky marketingových výzkumů mezi návštěvníky a představuje základní nástroje marketingového mixu destinace Praha. Na základě zjištěných skutečností jsou následně formulovány návrhy a doporučení pro marketingové aktivity destinace a zlepšení současné situace.
Analýza propagace České republiky jako atraktivní turistické destinace
Žurmanová, Veronika ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice propagace České republiky jakožto destinace cestovního ruchu a zaměřuje se na vybrané marketingové aktivity České centrály cestovního ruchu - CzechTourism. První část práce v obecné rovině vymezuje marketing destinace a přibližuje činnosti národních turistických organizací. Druhá část charakterizuje příjezdový cestovní ruch České republiky a seznamuje s potenciálem destinace Česká republika, národními produkty cestovního ruchu a marketingovými nástroji České centrály cestovního ruchu. Třetí část představuje vybrané marketingové činnosti agentury CzechTourism. Závěrečná kapitola obsahuje SWOT analýzu propagace České republiky a návrhy pro budoucí kampaně.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.