Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza propagace České republiky jako atraktivní turistické destinace
Žurmanová, Veronika ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice propagace České republiky jakožto destinace cestovního ruchu a zaměřuje se na vybrané marketingové aktivity České centrály cestovního ruchu - CzechTourism. První část práce v obecné rovině vymezuje marketing destinace a přibližuje činnosti národních turistických organizací. Druhá část charakterizuje příjezdový cestovní ruch České republiky a seznamuje s potenciálem destinace Česká republika, národními produkty cestovního ruchu a marketingovými nástroji České centrály cestovního ruchu. Třetí část představuje vybrané marketingové činnosti agentury CzechTourism. Závěrečná kapitola obsahuje SWOT analýzu propagace České republiky a návrhy pro budoucí kampaně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.