Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 264 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Konkurenční strategie společnosti AGRALL zemědělská technika a.s.
Matula, Milan ; Trávníček, Josef (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh konkurenční strategie pro společnost AGRALL zemědělská technika a. s., která realizuje obchodní činnost opírající se o tradice primárního a sekundárního sektoru českého hospodářství jako je zemědělství a strojírenství. Identifikace vhodné strategie, tedy vypracování návrhů strategií, které firmě pomohou efektivněji konkurovat, a tím upevní její postavení na trhu, vychází z několika analýz vnitřního a vnějšího prostředí.
Návrh marketingové strategie pro vybranou fast-food restauraci
Le Thi, Tra Mi ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro asijskou fast-food restauraci. Důraz je kladen především v identifikaci a popsání vnitřního a vnějšího prostředí restaurace s použitím marketingového výzkumu v terénu. Význam této práce je spatřen v předložení vlastního návrhu marketingové strategie, vymezení časového rámce, kvantifikace nákladů a identifikaci rizik.
Tvorba podnikatelského plánu z pohledu založení firmy
Rašková, Tereza ; Kocourková, Gabriela (oponent) ; Vítková, Eva (vedoucí práce)
Práce se zabývá definicí, popisem a následnou tvorbou podnikatelského plánu. V teoretické části je popis zaměřen na teoretické poznatky a klíčovou problematiku. Je zde uveden postup zakládání společnosti s ručením omezeným, současně také zákonem vymezená ustanovení. Dále jsou zde popsány dílčí fáze tvorby podnikatelského plánu. Velká část je věnována jednotlivým situačním analýzám a marketingovému plánu. V praktické části je zpracováno představení firmy, organizační plán, následně jednotlivé situační analýzy, marketingový plán, který obsahuje převážně důležitý marketingový mix a finanční plán, který poskytl celkové vstupy a výstupy. Na závěr byla zpracována ekonomická efektivnost investice.
Návrh strategického rozvoje společnosti působící v oblasti prodeje krmiv pro psy
Kroutilíková, Jana ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním návrhu potenciálního směru dalšího rozvoje malého podniku zabývající se prodejem BARF krmiv pro psy. Teoretická část práce obsahuje literární rešerše v oblasti pojetí růstu a rozvoje firem přístupem strategického řízení, včetně analýz vnitřního a vnějšího prostředí společnosti. Analytická část práce obsahuje dílčí a celkové zhodnocení současného stavu podniku prostřednictvím aplikace vybraných analytických metod ve vybraném kontextu prostředí s ohledem na vymezený problém. Návrhová část navazuje na celkové zhodnocení, na jejichž základě je následně zvolena vhodná strategie rozvoje vedoucí k upevnění pozice podniku na trhu včetně implementace.
Možnosti rozvoje cestovního ruchu v obci Bílovice nad Svitavou
Kvapilová, Lucie ; Součková, Taťána (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na navržení možností, jak lze v obci Bílovice nad Svitavou zlepšit výsledky z odvětví cestovního ruchu. Teoretickou část tvoří vysvětlení odborných výrazů, které souvisí s danou tématikou. Praktická část se skládá z analýzy současného stavu obce a vyhodnocení informací z provedeného průzkumu. Na základě získaných výsledků jsou formulovány návrhy a doporučení pro zvýšení rozvoje cestovního ruchu a atraktivity obce.
Marketingová strategie podniku
Jelínková, Vendula ; Suchý, Marek (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro jazykovou školu a překladatelskou agenturu MKM, která v minulém roce přivedla na trh knihu Wine Words, která formou odborné angličtiny učí široké škále vinařského názvosloví. Tato kniha se stala základem celé diplomové práce a je rozebrána z hlediska prostředí formou situační analýzy. Následně je vytvořen seznam kritérií, který se stává základem pro Ishikawův diagram, a díky němu jsou zjištěny kritické body, které jsou zohledněny v návrzích marketingové strategie.
Marketingová strategie
Volková, Natálie ; Špecinger, Libor (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem vytvoření marketingové strategie pro nově vznikající restauraci. Nejprve je kladen důraz na analýzu vnitřního a vnějšího prostředí vznikajícího podniku spolu s provedením marketingového výzkumu. Vlastní návrh obsahuje marketingovou strategii, určení časového hlediska, identifikaci možných rizik a opatření k jejich snížení a kalkulaci nákladů.
Marketingove plánování ve stavebním podniku
Procházka, Jakub ; Kopřiva, Martin (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro stavební firmu na rok 2012. Teoretická část je věnována popisu stavebního trhu, strategii a marketingové strategii, situační analýze a jejím nástrojům. Jsou zde vysvětleny základní pojmy, jednotlivá dělení a struktury. V praktické části je popsána firma a její činnost. V rámci marketingové situační analýzy byl popsán současný stav, ve kterém se firma nachází a vlivy, které na ní působí. Jednotlivé analýzy jsou základem pro tvorbu marketingového plánu pro firmu Klima-Brno na rok 2012. V marketingovém plánu jsou definovány cíle. Zvolená strategie, je rozpracována do akčních programů, pomocí kterých by měly být splněny dané cíle. Na závěr je uveden systém kontroly a možná rizika, která mohou ohrozit splnění daného marketingového plánu.
Návrh marketingového plánu pro vybraný podnik
Luu, David ; Koudelková,, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je vytvoření návrhu marketingového plánu pro společnost Betonstropy s.r.o. a zavedení marketingových strategií do řízení společnosti. První část práce se zabývá teoretickými východisky, založenými na odborné literatuře. Druhá část je zaměřena na analýzu současného stavu podniku a jeho okolí. Poslední částí je vlastní návrh marketingového plánu.
Návrh marketingového plánu
Jeleníková, Judita ; Sklalický, Ivo (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Moje bakalářská práce se zabývá tvorbou návrhu marketingového plánu pro společnost Hotel Slovan a. s. Cílem mé práce je najít cestu ke zviditelnění hotelu na trhu a zvýšit spokojenost zákazníků s nabízenými službami pomocí vhodných marketingových strategií.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 264 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.