|
Mobilní aplikace na podporu pozitivního myšlení
Kopřiva, Martin
Kopřiva, M. Mobilní aplikace na podporu pozitivního myšlení. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Bakalářská práce se zabývá návrhem a samotnou implementací mobilní aplikace na podporu pozitivního myšlení pro operační systém Android. V teoretické části je popsána teorie pozitivní psychologie a její metody, které jsou vytvořeny a ověřeny předními světovými psychology. V praktické části je popsán návrh a z něj vyplývající implementace mobilní aplikace, která aplikuje jednu z metod pozitivní psychologie. Mobilní aplikace slouží pro udržení dobré nálady, pozitivní mysli a k podpoře šťastného života.
|
| |
| |
|
Hnací ústrojí desetiválcového leteckého motoru
Kopřiva, Martin ; Novotný, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Tématem předložené diplomové práce s názvem Hnací ústrojí desetiválcového leteckého motoru je návrh uspořádaní klikového ústrojí plochého desetiválcového motoru se zadanými parametry. Cílem práce je projekt konfigurace klikového mechanizmu a pořadí zážehu. Práce řeší s tím související vyvážení setrvačných sil a jejich moment, koncepční konstrukční návrh klikového hřídele a jeho pevnostní kontrolou. Diplomová práce také pokrývá problematiku torzních kmitů klikového mechanizmu.
|
|
Marketingove plánování ve stavebním podniku
Procházka, Jakub ; Kopřiva, Martin (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro stavební firmu na rok 2012. Teoretická část je věnována popisu stavebního trhu, strategii a marketingové strategii, situační analýze a jejím nástrojům. Jsou zde vysvětleny základní pojmy, jednotlivá dělení a struktury. V praktické části je popsána firma a její činnost. V rámci marketingové situační analýzy byl popsán současný stav, ve kterém se firma nachází a vlivy, které na ní působí. Jednotlivé analýzy jsou základem pro tvorbu marketingového plánu pro firmu Klima-Brno na rok 2012. V marketingovém plánu jsou definovány cíle. Zvolená strategie, je rozpracována do akčních programů, pomocí kterých by měly být splněny dané cíle. Na závěr je uveden systém kontroly a možná rizika, která mohou ohrozit splnění daného marketingového plánu.
|
|
Automatizace administrativy firmy VEEM TRADING s.r.o.
Kopřiva, Martin ; Neumann, Jiří (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá posouzením současného stavu administrativy ve firmě VEEM TRADING s.r.o. a výběrem nového informačního systému se záměrem automatizace administrativy. Výběr informačního systému byl uskutečněn na základě stanovených specifických firemních kritérií dle matematického modelu opírající se o fuzzy logiku. V práci je také provedeno zhodnocení informačního systému metodou HOS 8.
|
|
Analýza hodnocení dopadů regulace na příkladu konkrétního návrhu legislativy v oblasti životního prostředí
Kopřiva, Martin ; Geuss, Erik (vedoucí práce) ; Jílková, Jiřina (oponent)
Tato práce se zabývá porovnáním dopadů specifikovaných v hodnocení dopadů regulace (RIA) se skutečnými dopady zjištěnými pomocí dotazníkového šetření v případě konkrétní právní úpravy v oblasti ţivotního prostředí ČR. Součástí práce je popis a zkušenosti s RIA v ČR, porovnání vývoje a aplikace RIA v EU a USA. Z výsledků porovnání dopadů uváděných v RIA a dotazníku bylo zjištěno, ţe skutečné dopady se liší od předpokládaných, které jsou uvedeny v závěrečné zprávě RIA. Na základě zpětné vazby zpracovatelů RIA přinesla tato práce zjištění, ţe proces RIA je správně nastaven a relevantnost předpokládaných dopadů závisí ve velké míře na zpracovateli, důslednosti a komplexnosti vypracování RIA.
|
|
Televizní eventy v České republice
Borovička, Lukáš ; Kopřiva, Martin (vedoucí práce) ; Borovan, Pavel (oponent)
Diplomová práce nabízí v obecné rovině ucelený pohled na Televizní Eventy v České republice. Počínaje definicí
Televizního Eventu, přes základní aspekty, odlišnosti a specifika takových televizních pořadů, až po vyjmenování
některých dramaturgických a technologických úskalí.
Práce je rozdělena na tři stěžejní části. První část se zabývá rozdělením Eventů podle typu, způsobu realizace
a způsobu vysílání. V této části je také vzájemné porovnání dvou Eventů stejného typu. Druhá část je zaměřena na praktické záležitosti při přípravě a realizaci Televizních Eventů. A třetí část se věnuje v českých podmínkách zcela mimořádnému projektu mezi Televizními Eventy, Mejdanu roku z Václaváku (konkrétně z roku 2008).
|