Název:
Návrh marketingové strategie pro vybranou fast-food restauraci
Překlad názvu:
Marketing Strategy Proposal for a Selected Fast-food Restaurant
Autoři:
Le Thi, Tra Mi ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro asijskou fast-food restauraci. Důraz je kladen především v identifikaci a popsání vnitřního a vnějšího prostředí restaurace s použitím marketingového výzkumu v terénu. Význam této práce je spatřen v předložení vlastního návrhu marketingové strategie, vymezení časového rámce, kvantifikace nákladů a identifikaci rizik.
This diploma thesis deals with a proposal of a marketing strategy for an Asian fast food outlet. An emphasis is placed primarily on identification and description of the internal and external factors of the outlet using a marketing research. The importance of this work is seen in the presentation of the own proposal of the marketing strategy, timeframe definition, cost quantification and risk identification.
Klíčová slova:
fast-food restaurace; Marketingová strategie; marketingový mix 7P; Olympia Brno; situační analýza; fast-food outlet; Marketing mix 7P; Marketing strategy; Olympia Brno; situation analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/204679