Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 76 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Development of electronics for traction control of experimental vehicle
Vejlupek, Josef ; Klíma, Bohumil (oponent) ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
This thesis deals with design of on-board electronics of experimental vehicle Car4, with basic firmware of control unit, and Hardware In the Loop simulation for verification of Control Unit function.
Korekční předzesilovač s digitálně řízeným audio procesorem
Laník, Jakub ; Frýza, Tomáš (oponent) ; Kratochvíl, Tomáš (vedoucí práce)
Projekt se zabývá návrhem analogového nízkofrekvenčního korekčního předzesilovače, který využívá funkce digitálně řízeného integrovaného obvodu speciálně pro účely korekce frekvencí a přepínání vstupů. Celé zařízení je řízeno mikrontrolérem a je doplněno displejem pro zobrazování aktuálního nastavení předzesilovače a také pro indikaci vybuzení. Uživatel má možnost dálkového ovládání pomocí infračerveného ovladače nebo ovládání pomocí rotačního kodéru.
Návrh a realizace audio zesilovače ve třídě D řízeného mikrokontrolérem
Dobesch, Aleš ; Frýza, Tomáš (oponent) ; Adamec, Filip (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je navrhnout a zkonstruovat zesilovač malých rozměrů pracující ve třídě D s využitím moderních integrovaných obvodů. Dále tento zesilovač doplnit o ovládací software a změřit jeho parametry. Práce popisuje princip zesilovačů ve třídě D, výběr komponentů pro konstrukci a samotnou realizaci zařízení. Řídicí jednotku zesilovače tvoří mikrokontrolér AVR ATmega164PA. Zesilovač je doplněn o dálkové ovládání s použitím vysokofrekvenčních modulů a efektní krabičku.
Uživatelské rozhraní pro systém Android pro ovládání plicního simulátoru
Vránová, Markéta ; Čmiel, Vratislav (oponent) ; Sekora, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vytvořením dálkového ovládání plicního simulátoru sestaveného v prostředí LabVIEW. Simulátor je připojen k počítači a řízen pomocí aplikace LabVIEW. Komunikace probíhá mezi LabVIEW a systémem Android pomocí internetu, konkrétně přes službu webservis. Funkce plicního simulátoru je v práci popsána a práce dále uvádí různá řešení, jakým způsobem lze model vzdáleně ovládat. Výběr nejlepšího řešení je odůvodněn a toto řešení je detailněji popsáno. Je diskutován i způsob zprovoznění služby webservis pro komunikaci na straně aplikace LabVIEW v počítači.
Dálkové ovládání pro quadrotor
Růžička, Jiří ; Jílek, Tomáš (oponent) ; Gábrlík, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem dálkového ovládání pro Quadrotor. Cílem projektu je návrh a praktická realizace základní desky, jako náhradu vysloužilého gamepadu, která bude umožňovat bezdrátové ovládání Quadrotoru a zobrazování telemetrie na display.
Dálkové ovládání modelu auta pomocí PC
Drdla, Jiří ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Fučík, Otto (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem dálkově ovládaného modelu auta ovládaného pomocí počítače. Popisuje návrh a sestrojení fyzického modelu auta, návrh a implementaci aplikace pro mobilní operační systém Android a řídicí aplikace pro osobní počítač. Popsané principy ovládání modelu a přenosu videa jsou však obecně uplatnitelné i u jiných projektů podobného zaměření.
Návrh dálkového ovládání mobilního robotu pomocí Microsoft Kinect.
Barcaj, Adam ; Marada, Tomáš (oponent) ; Věchet, Stanislav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá využitím čidla Microsoft Kinect pro dálkové ovládání mobilního robotu. Cílem práce byl návrh způsobu ovládání autonomního mobilního robotu pomocí předem definovaných gest, tyto gesta následně zrealizovat a prakticky otestovat.
Návrh hydraulického pojezdu univerzální pohonné jednotky žacího stroje
Smejkal, David ; Hutař, Pavel (oponent) ; Brandejs, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením konstrukčního návrhu hydraulického pojezdu pohonné jednotky žacího stroje, a jeho následnou realizací v podobě prototypu. Stroj je navržen s nezávislým pohonem kol, plynulou regulací rychlosti vpřed i vzad. Součástí stroje je dálkový ovladač, který primárně ovládá potřebné úkony pro pohyb a sečení stroje. Na základě analýzy rešerše byl vytvořen koncepční návrh tak, aby sekačka splňovala všechna potřebná kritéria pro stavbu prototypu a následného testování v provozu. Konstrukční návrh včetně výkresové dokumentace je kompletně zpracován v programu Autodesk Inventor 2012. Výroba prototypu je z většinové části realizována zadavatelskou firmou. Nakupované komponenty, jako jsou hydrostatické převodovky a aktuátory byly vybrány z mnoha nabídek s ohledem na funkčnost, kvalitu a cenu
Parametrizovatelný hudební nástroj pro mobilní platformy
Řezáč, Martin ; Mlích, Jozef (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit aplikaci, která bude sloužit jako tříosý parametrizovatelný hudební nástroj, resp. modifikovaný MIDI kontrolér, pro mobilní zařízení postavená na platformě Android. V úvodní části je čtenář seznámen s některými dostupnými produkty v této oblasti, následuje krátký úvod do problematiky syntézy zvuku a přehled důležitých technologií. Další součástí je popis jednotlivých možností realizace aplikace a detailní speci- fikace použitého konceptu. Součástí této kapitoly je i stručné hodnocení původního návrhu, jeho klady a zápory a diskuse použitelnosti. Součástí práce je také popis implementace programu včetně optimalizace některých kritických bodů a vyhodnocení provedených testů zahrnujících průzkum názorů hudební veřejnosti na použití této aplikace. Závěrem je práce zhodnocena a je stanoven základní směr, kudy vývoj aplikace dál vést.
Domácí multimediální centrum
Burkert, Michal ; Herout, Adam (oponent) ; Sumec, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje návrhu a implementaci aplikace, která bude sloužit jako náhrada běžných domácích spotřebičů (DVD přehrávač, videorekordér apod.). Počítač, který kombinuje několik takových zařízení bývá v angličtině označován jako Home Theater Personal Computer (HTPC), což se dá volně přeložit jako počítač pro domácí kino nebo také domácí multimediální centrum. Práce zkoumá dostupné knihovny a programy pro práci s multimédii v operačním systému Linux, které jsou využity pro vytvoření navrhnuté aplikace. Ukazuje také některé podobné, již existující, komerční i opensource systémy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 76 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.