Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 125 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Test Enviroment Automation Tools
Klíč, Daniel ; Spáčil, Tomáš (oponent) ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
This diploma thesis aims to design tools for the automation of Hardware-in-the-Loop (HiL) test chain focused on the automotive industry, more precisely the field of testing Porsche Car Connect Services. In the first part of this work, the reader will get acquainted with the basics of hardware-in-the-loop testing, various types of communication protocols in vehicles, find out what development is with the help of continuous integration and how easy it is to create a web server. The next section describes the methodologies used to test software that is applied to test Porsche Connected Car Services. This part is followed by the analysis of the testing process implemented in the Porsche Connected Car testing team, current testing processes, and Hardware-in-the-Loop for testing Porsche Connected Car functions, as well as the automation of the testing itself. This is followed by a chapter on the design of two applications to support the status of HiL systems before the testing process itself for a smaller percentage of test errors caused by incorrect settings or defects of the HiL system. These applications are Test Environment Automated Check, the primary function of which is automatic diagnostics of HiL system settings, and possible automatic or semi-automatic correction of incorrect settings. The second application is the Continuous Integration Platform, where this application is used to check the stability of software versions for control units automatically. The app includes the process of obtaining software from the user, automatic transfer of the application chain to the HiL system itself, and subsequent upload of the software to the units using diagnostic tasks. The application also consists of a web interface for monitoring results. Complete software architecture was created for both applications based on the requirements identified from the previous analysis of frequent testing errors caused by incorrect settings of the system itself. The last chapter is a description of the actual implementation of this test chain. As part of the diploma thesis, prototypes of applications were created and then also the production versions themselves, which are already used for automatic testing or obtaining information about the HiL system.
Modelování chodicích robotů s pasivní dynamikou
Cvik, Dominik ; Hrabec, Jakub (oponent) ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
The presented bachelor's thesis deals with the creation of a model for a passive dynamic walking robot. The research part of the thesis describes the classification of two-dimensional robot designs with passive dynamics, along with a description of selected existing physical implementations of such designs. Equations of motion for the synthetic wheel design are derived analytically in the next chapter. These derived equations of motion are used to obtain initial values of variables, which will later be substituted in the simulation of the same model in Simscape Multibody. These obtained initial values are also substituted into the solution of the equations of motion. A comparison of the state variable time progressions obtained from the simulation and the analytical calculation shows a high agreement between these approaches, with only minor deviations, which are explained by the simplifying assumptions used in the analytical calculation.
Návrh a realizace výukového modelu Závaží na pružině
Mikulenka, Ondřej ; Vejlupek, Josef (oponent) ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vytvořením výukového modelu závaží na pružině. Konstrukce modelu zahrnuje senzor a akční člen pro buzení systému. Vytvořená měřící karta umožňuje ovládání modelu. Parametry simulačního modelu byly stanoveny na základě naměřených dat. Práce obsahuje demonstrační úlohy pro výuku. Práce poskytuje komplexní přístup k modelu "Závaží na pružině"
Výzkum metod pro významné zrychlení odhadu parametrů simulačních modelů
Appel, Martin ; Opluštil, Vladimír (oponent) ; Křivánek, Václav (oponent) ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
Dizertační práce se zaměřuje na dosažení výrazného zrychlení odhadu hodnot parametrů simulačních modelů. Toho je dosaženo pomocí vhodné volby řešiče, který je výpočetně méně náročný, ale zároveň má přijatelnou chybu v rozsahu hodnot parametrů, pomocí využití distribuce výpočtů na paralelní vlákna, heuristické metody redukce prostoru hodnot parametrů a úpravy optimalizačních metod. V práci je nejprve věnována pozornost rešerši související s cíli práce, následně jsou stanoveny přesné cíle této práce a v samostatných kapitolách je popsána realizace jednotlivých cílů. Výsledkem práce je nástroj sloužící k analýze volby řešiče, analýza efektivity paralelních vláken, distribuční nástroj paralelních simulací, devět upravených optimalizačních metod a nový nástroj pro odhad hodnot parametrů. V závěru jsou dosažené výsledky zhodnoceny.
Ladění parametrů LQG řízení pomocí evolučních metod
Marton, Filip ; Brablc, Martin (oponent) ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem evolučních algoritmů pro optimalizaci LQG řízení dvou laboratorních modelů. Dále se zabývá tvorbou zjednodušených modelů popisujících reálné modely a následnou identifikací jejich parametrů. Po této části se věnuje optimalizaci parametrů řízení na zjednodušených modelech, odzkoušení tohoto řízení na laboratorních modelech a shrnutí výsledků řízení modelů.
Modelování a simulace jednonohého akrobatického robotu
Tomášek, Jiří ; Rajchl, Matej (oponent) ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou dynamického modelu jednonohého robotu se zaměřením na skok. Model je vytvořen v prostředí MATLAB/SimScape Multibody. Práce popisuje proces od volby konstrukce robotu po návrh algoritmu skoku a jeho optimalizace. Obsahem je i zhodnocení výstupů modelu, kterými jsou průběhy momentů a úhlových rychlostí v pohonech a výška skoku.
Návrh a realizace inovovaného systému řízení pro nestabilní balancující vozidlo
Richter, Ondřej ; Vejlupek, Josef (oponent) ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá inovací elektroniky mechatronického systému, který se podobá vozidlu Segway. Dále se soustředí na bezdrátový přenos a vizualizaci senzorických dat pomocí jednoduchého grafického prostředí. V první části práce je kladen důraz na seznámení se s předešlými pracemi a současným systémem. V rámci seznámení byly zjištěny požadavky na jeho zlepšení. Druhá část je zaměřena na zhodnocení stavu zastaralých komponent, vyhledání vhodné náhrady a jejich výměnu. Obsahuje softwarovou realizaci bezdrátové komunikace mezi řídící jednotkou, komunikační jednotkou a PC. Popisuje vytvoření grafického prostředí pro vizualizaci.
Hybrid Method for Modelling and State Estimation of Dynamic Systems
Brablc, Martin ; Blaha, Petr (oponent) ; Bugeja, Marvin (oponent) ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
This Doctoral thesis deals with the development of a new hybrid method for the dual estimation of states and parameters of nonlinear dynamic systems based on the idea of local linear models, which uses the estimation of the uncertainty of the model parameters to automatically adjust the parameters of the Kalman filter (KF), thus greatly simplifying its deployment and adjustment in practical applications. In the first part, the dissertation summarises the current state of knowledge in the field of dynamic systems, simultaneous estimation, KF and modelling of nonlinear dynamic systems. Then, in two separate chapters, it discusses the modification of KF for situations where inaccurate model parameters are the dominant influence causing process noise, and the modification of the Receptive field weighted regression (RFWR) method so that it can be used for dual estimation. Finally, the paper describes the developed hybrid method composed of modified RFWR and KF algorithms called Receptive field dual estimation - (RFDE) and demonstrates its performance on simulation and real data.
Nové hybridní metody pro robustní a automatizovaný odhad parametrů mechatronických systémů
Najman, Jan ; Štefek, Alexandr (oponent) ; Opluštil, Vladimír (oponent) ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
Dizertační práce se zabývá vývojem nového hybridního optimalizačního algoritmu pro mechatronické modely. Úvodní kapitoly se věnují obecnému popisu problematiky odhadu neznámých parametrů systému, na základě vytvořeného matematického modelu a naměřených dat. Dále je uveden přehled a stručný popis dostupných optimalizačních algoritmů, které jsou vhodné pro řešení tohoto typu problému. Na základě rešeršní studie jsou pak formulovány konkrétní cíle práce. Ve druhé části práce je popsána nově vytvořená sada mechatronických modelů vytvořených pomocí nástrojů pro fyzikální modelování. Následně je s pomocí těchto modelů proveden srovnávací test rychlosti a úspěšnosti vybraných optimalizačních algoritmů. Na základě výsledků tohoto testu je navržen design nového hybridní algoritmu, který je následně otestován a srovnán s ostatními algoritmy. Na závěr práce je představeno několik nových pomocných funkcí a nástrojů pro detekci a analýzu nevhodně navržených úloh odhadu parametrů.
Diagnostika malých elektrických strojů pomocí analýzy jejich vnějšího magnetického pole
Matějásko, Michal ; Maršík, Jiří (oponent) ; Takács, Gergely (oponent) ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
Tato disertační práce se zabývá nepříliš zkoumaným tématem \textit{diagnostiky malých elektrických strojů pomocí analýzy jejich vnějšího magnetického pole}, skýtajícím specifické překážky dané charakterem unikajícího pole, jenž je slabé svou intenzitou s prudce se měnící orientací v malém prostoru. Konkrétně se tato práce zaměřuje na metody detekce směru rotace pro dva typy stejnosměrných strojů malých výkonů ($

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 125 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Grepl, Radovan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.