Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,694 záznamů.  začátekpředchozí1761 - 1770dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Rozvoj komunikačních dovedností sociálních pracovníků
Sytenská, Lucie ; Havránková, Olga (vedoucí práce) ; Kodymová, Pavla (oponent)
Diplomová práce se zabývá možnostmi rozvoje komunikačních dovedností sociálních pracovníků v pražských nemocnicích. Jejím cílem je zjistit, jaké jsou možnosti vzdělávání dostupné pro zdravotně-sociální pracovníky nemocnic. Dále zjišťuje, zda se pracovníci aktivně zajímají o vzdělávání v komunikaci a jaké prostředky využívají nejčastěji. Práce se zabývá vymezením základních pojmů a dále popisem kompetencí zdravotně-sociálních pracovníků. Pojednává o vzdělání a zákonem stanovené povinnosti se celoživotně vzdělávat. Zaměřuje se také na sebereflexi a supervizi z pohledu dalších zdrojů vzdělávání - poznání sebe sama. V praktické části se zabývá výzkumem mezi zdravotně-sociálními pracovníky. Cíl výzkumu je zjištění, zda se pracovníci aktivně vzdělávají v komunikačních dovednostech. Obsahuje analýzu a interpretaci výsledků, diskuzi a závěr shrnující celou práci. Klíčová slova Komunikace, sociální práce, zdravotně-sociální práce, rozhovor, vzdělávání, sebereflexe, supervize
Rodina a její význam v životě dítěte
Pilařová, Veronika ; Sotáková, Hana (vedoucí práce) ; Presslerová, Pavla (oponent)
Bakalářská práce se zabývá rodinnou výchovou a důležitostí rodiny pro dítě předškolního věku. Teoretická část zpracovává odborné poznatky o dítěti předškolního věku a rodinné výchově. Dále se v práci zabývám pojmem rodina, jejími funkcemi a na závěr kresbou rodiny. Praktická část je zaměřena na zkoumání rodin a jejím významem pro dítě. V práci se zaměřuji na čas rodičů trávený s dětmi, prostředí, ve kterém dítě žije a celkovou rodinnou situaci. Výzkum je prováděn pomocí rozhovorů s dětmi, jejich matkami a učitelkami. Pro podtržení celého výzkumu jsem jako doplňkovou metodu použila kresbu rodiny.
Mluvíme o imigraci do Evropy. Analýza facebookových příspěvků Lékařů bez hranic
Šlédrová, Jasňa ; Moree, Dana (vedoucí práce) ; Muhič Dizdarevič, Selma (oponent)
Předmětem zájmu této práce je analýza způsobů, kterými organizace občanské společnosti mohou prostřednictvím Facebooku ovlivňovat debatu o imigraci do Evropy. Závěry prezentované v práci se opírají o vlastní empirický výzkum a studium literatury zaměřené na oblast public relations. Výzkum je koncipován jako případová studie facebookové komunikace Lékařů bez hranic. V práci se zabývám tematickou a argumentační bohatostí komunikace organizace, reakcemi ze strany publikaa interakcemi mezi publikem a organizací. Pojednávám o významu, jaký má nejen obsahová, ale také vizuální a formální stránka příspěvků pro oslovení co nejširšího publika, jehož názory se organizace snaží formovat a ovlivňovat. Výzkum poukazuje na nevyváženost komunikace Lékařů bez hranic o imigraci do Evropy, která se především odvíjí od činnosti a poslání organizace. Tuto nevyváženost do určité míry kompenzuje angažované publikum organizace, které debaty pod facebookovými příspěvky organizace obohacuje o rozmanitá témata a názory. V práci poukazuji na význam pnutí mezi organizací a jejím publikem, která vyvolávají podnětnou diskuzi, jež by v případě absolutního konsenzu nevznikla. Klíčová slova komunikace, public relations, imigrace, Facebook, hatespeech, organizace občanské společnosti, kontroverzní téma
Činnost NNO zaměřených na romskou inkluzi z hlediska naplňování potřeb Romů
Neuhöferová, Michaela ; Moree, Dana (vedoucí práce) ; Muhič Dizdarevič, Selma (oponent)
Cílem této práce je objasnit, do jaké míry neziskové organizace věnující se romské inkluzi při své činnosti vycházejí z reálných potřeb svých romských klientů. Práce je postavena na kvalitativním výzkumu, který vychází z výpovědí zástupců šesti nestátních neziskových organizací, terénních pracovníků a romských klientů. Výzkum se zaměřuje na čtyři hlavní faktory, kterými jsou důraz na komunikaci s klienty, sledování efektivity, stupeň závislosti na grantových podmínkách a podpora interkulturního poznávání mezi Romy a majoritou. Dle provedeného výzkumu se zkoumané organizace ve svých strategiích liší, nicméně všechny se snaží pracovat v souladu s potřebami svých klientů. Tento závěr potvrzují i terénní výzkumníci a romští klienti, podle kterých je činnost neziskových organizací uspokojivá a je do velké míry v souladu s reálnými potřebami romských klientů. Klíčová slova: Romové, inkluze, romská inkluze, neziskové organizace, potřeby, efektivita, komunikace, empowerment
Strategie digitálního marketingu-kombinace kanálů digitálních médií
Turazová, Barbora ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Huněk, Filip (oponent)
Diplomová práce "Strategie digitálního marketingu - kombinace kanálů digitálních médií" zkoumá, jakým způsobem tři telekomunikační operátoři, kteří dominují českému trhu - společnosti T-Mobile Czech Republic, O2 Czech Republic a Vodafone Czech Republic - využívají kanály digitálních médií pro svou komunikaci se zákazníky. Konkrétně zjišťuje a popisuje, jaké kanály společnosti do své marketingové komunikace zapojují, jakým způsobem je využívají a proč se je rozhodly do své komunikační strategie integrovat. Dále také zkoumá, jak společnosti tyto digitální kanály propojují a jak se dají vzájemně kombinovat tak, aby vznikla účinná strategie digitálního marketingu. Pomocí případové studie byly zkoumány marketingové aktivity těchto firem. Bylo zjištěno, že každá z firem využívá pro svou marketingovou komunikaci podobný set kanálů digitálních médií, ale pracuje s nimi trochu odlišně. Na základě těchto zjištění byly identifikovány tři konkrétní strategie - Strategie rozmanitého obsahu, Strategie interaktivních kanálů a Strategie standardizovaného obsahu. Každá ze strategií má své výhody a nevýhody, které byly popsány a strategie byly vzájemně porovnány. Provedeným výzkumem bylo zároveň zjištěno, že je vhodnější zabývat se studiem digitálních kanálů jako celku, nikoli jednotlivě, protože jejich funkce...
Fonetická gramotnost českých žáků středních škol v ruském jazyce
Konečný, Jakub
Disertační práce se zabývá výslovností českých žáků v ruském jazyce. V práci je formulována definice fonetické gramotnosti, pozornost je zaměřena na proces jejího utváření. Text je rozdělen do tří základních částí - první je věnována teoretickým základům, ovlivňujícím osvojování zvukové stránky cizího jazyka žáky (z hlediska lingvistického, psychologického a lingvodidaktického), druhá část shrnuje výsledky výzkumu vztahu vyučujících ruského jazyka ke zkoumané problematice a výsledky analýzy dostupných učebních souborů a popisuje realizované fonetické testování žáků středních škol včetně interpretace jeho výsledků. Ve třetí části práce je provedena syntéza poznatků z obou předcházejících kapitol, na kterou navazuje diskuse. Při zpracování disertační práce byly použity kvantitativní i kvalitativní metody pedagogického výzkumu: dotazníkové šetření, obsahová analýza učebních souborů, fonetické testování a analýza nahrávek autentického projevu žáků. Práce poskytuje ucelený pohled na zkoumanou problematiku v kontextu aktuální situace, kdy je ruský jazyk na českých školách vyučován jako další cizí jazyk. Ukazuje se, že vyučující ruského jazyka kladou důraz na správnost výslovnosti žáků pouze v případě, že jsou k tomu vybízeni zadáním cvičení v učebnici, nicméně učební soubory obsahují relativně nízký počet úkolů,...
Model elektronického marketingu pro firmu
Sixtová, Veronika ; Janoušek, Josef (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Úkolem této práce je analyzovat automobilový trh a komunikační kanály využívané pro marketingovou elektronickou komunikaci a obsahuje návrhy možných kroků, jak lépe využít internetové kanály pro podporu značky, věrnosti zákazníků a možností prodeje jednoho z nejvýznamnějších zákazníků direkt marketingové agentury Wunderman s.r.o., společnosti FORD MOTOR COMPANY, s.r.o.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 2,694 záznamů.   začátekpředchozí1761 - 1770dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.