Název: Model elektronického marketingu pro firmu
Překlad názvu: Model e-commerce of the company
Autoři: Sixtová, Veronika ; Janoušek, Josef (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: automobilový průmysl; efektivita; komunikace; Marketing; elektronický marketing; SWOT analýza; zákazník; automotive industry; communication; customer; e-marketing; efficiency; marketing; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/64008

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-264907


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-04-12, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet