| |
| |
| |
| |
|
New trends in marketing communications
Slámová, Renata ; Postler, Milan (advisor)
The thesis i about new forms of marketing communications and new approaches to the use of older forms. It focuses on internet, as the the major new medium used in communication. Last part analyses new trends in customer insights to advertising, advertisment spendings for different kinds of media and augmentation of the number of internet users according to results of marketing researches.
|
|
Recent trends in web-application development
Stankay, Michal ; Voříšek, Jiří (advisor) ; Kafka, Daniel (referee)
Táto bakalárska práca sa zaoberá aktuálnymi trendmi pri vývoji webových aplikácií s dôrazom na platformu LAMP (Linux, Apache, MySQL, PHP) ako významného nástroja na vývoj a prevádzku webových aplikácií. V prvej časti popisujem trendy minulé a porovnávam ich s trendmi súčasnými, na konci tejto časti uvádzam rozšírenosť trendov na základe číselných dát. Ďalšia časť pojednáva o vybraných open-source prostriedkoch vývoja webových aplikácií, ktoré sa dostali na výslnie ? AJAX, Ruby, Python, ich použití, kladoch a záporoch. Jazyky Ruby a Python a ich programové prostriedky porovnávam s jazykom PHP a hodnotím ich možnosti nasadenia v platforme LAMP ako náhradu za PHP. Pasáž o jazyku Ruby zahŕňa i predstavenie vývojového frameworku Ruby On Rails, ktorý je prevratný v úrovni integrácie jednotlivých prístupov k vývoju do uceleného riešenia. Platforme LAMP a jej použitiu, kladom a záporom je vyhradená ďalšia kapitola práce. V prípadovej štúdii nasadenia LAMP vo firme vyvíjajúcej webové aplikácie popíšem dôvody nasadenia LAMP, uvediem porovnanie s konkurenčným riešením, sumarizujem skúsenosti s prevádzkou LAMP a zhodnotím výhľad používania tejto platformy v budúcnosti.
|
| |
|
Nové trendy uplatnení médií v komerčných komunikáciách
Bodnár, Marcel ; Postler, Milan (advisor) ; Mikeš, Jiří (referee)
Táto bakalárska práca vymedzuje pojmy marketingové a komerčné komunikácie, reklama, reklamné výdaje a definuje jednotlivé reklamné médiá ? televíziu, rádio, tlač, Internet a ostatné médiá. Stručne popisuje históriu vývoja každého média a jeho výhody i nevýhody použitia jako reklamného média. Na základe výdajov do reklamných médií v Českej republike analyzuje ich použitie a načŕta trendy ich uplatnenia v budúcnosti. Práca obsahuje i odhad výdajov do reklamných médií v roku 2010.
|
| |
|
Letecký průmysl ve světě: současné trendy
Hronová, Eva ; Vošta, Milan (advisor) ; Kašpar, Václav (referee)
Leteckou výrobu můžeme členit na výrobu civilní, vojenskou a výrobu vesmírných systémů. Mezi současné trendy ovlivňující charakter letecké výroby ve světě patří sílící konkurenční boj mezi výrobci, rostoucí význam outsourcingu, nárůst poptávky po leteckého dopravě v Číně, stoupající nároky na ekologičnost a efektivnost provozu letounů a vzájemný vliv mezi globalizací a leteckým průmyslem. V práci jsou dále uvedeny základní informace o společnostech Airbus a Embraer, jejich SWOT analýzy a vzájemné srovnání.
|