Original title: Nové trendy uplatnení médií v komerčných komunikáciách
Authors: Bodnár, Marcel ; Postler, Milan (advisor) ; Mikeš, Jiří (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: slo
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Táto bakalárska práca vymedzuje pojmy marketingové a komerčné komunikácie, reklama, reklamné výdaje a definuje jednotlivé reklamné médiá ? televíziu, rádio, tlač, Internet a ostatné médiá. Stručne popisuje históriu vývoja každého média a jeho výhody i nevýhody použitia jako reklamného média. Na základe výdajov do reklamných médií v Českej republike analyzuje ich použitie a načŕta trendy ich uplatnenia v budúcnosti. Práca obsahuje i odhad výdajov do reklamných médií v roku 2010.
Keywords: komerční; komunikace; média; reklama; trendy

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/7300

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-6792


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share